Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förhandsbokning uthyrning Kap Verde

  • Förhandsbokning uthyrning Kap Verde

    Publicerad av wibair på 19 mars, 2013 vid 21:06

    Här kommer en till Kap Verde tråd! 😀 Grattis folket.

    Jag ska som många andra dit över påsken och hyra all utrustning. Jag undrar om man bör boka förväg? Finns det någon mening med detta? Tar grejerna slut? Eller blir man bara låst till det ställe som hade trevligast hemsida?

    sinker svarade 11 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 21:20

    Jag förbokade me Angulo när jag var där, men vete faen om det var nödvändigt egentligen. Smidigt hursom å funkade bra.

  • mikaelrexander

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 07:18

    Jag fick stå över en dag för att det fanns inga hyrbrädor kvar på Angulo och stället brevid.
    Men det fanns grejer på mistral centret. Men jag tycker inte att det är lika kul att segla där.

    Så jag hade bokat i förväg.

  • wibair

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 09:03

    Ok, tack för svar. Vilket ställe har lättast vindsurfing?

  • lillhagen

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 10:33

    Tar med egna grejer så slipper det problemet men har ändå försökt maila centren med lite prisfrågor utan att få svar… På biluthyrningen var de jäkligt snabba med svar men de var inte så utförliga så hoppas att allt klaffar 🙂

  • wibair

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 11:14

    Jag har så risiga grejer så jag tänkte att det blir roligare och smidigare att hyra allt på plats…

  • swingout

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 11:44

    Jag tror du får ett bättre pris om du förbokar, i alla fall hos 3W bredvid Angulo.

  • pelleparon

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 17:30

    Det kostade bara 800kr att ta med grejerna med Fritidsresor. Skönt att ha egna prylar på plats.

  • sinker

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 18:09

    På Angulo finns det (förra veckan) 6-7 vågbrädor i de större registret och 20-25 freeride. Vill du ha en speciell vågbräda finns det risk att dom tar slut. Om du har bil, så kanske det är en bra idé att “behålla” den utrustning som du plockar ut så slipper du oroa dig.
    /sinker

  • sinker

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 18:10

    Fredag och lördag ser ju magiskt bra ut. Grattis!
    /sinker

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förhandsbokning uthyrning Kap Verde

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.