Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula Kalmar

  • jester

    Medlem
    14 maj, 2014 vid 12:27
  • marcus

    Medlem
    19 maj, 2014 vid 10:33

    Tack för en mycket bra tävling Cederblad x 2 och Robban.
    Var fantastiskt kul att få köra några Formulaheat igen !
    Kul att träffa gamla rävar igen o även någon ny.
    Go stämning precis som på speedtävlingarna.

  • faster

    Medlem
    20 maj, 2014 vid 13:36

    [IMG]https://lh6.googleusercontent.com/J7dmoDA0D04BXoHWkjdAVjDcA4AChXB6bw8kPpYqP-0=w362-h203-p-no[/IMG][IMG]https://lh5.googleusercontent.com/ioHyBYTpffkh3EjtU608gMvUmYkg6YV6mEakfL3u5HQ=w362-h203-p-no[/IMG][IMG]https://lh5.googleusercontent.com/wBnmUD-wVbvHtaUa5dphYPgjATx_kVWR_a8csIBvhjI=w362-h203-p-no[/IMG]

    Här kommer du på bild.

  • mackee

    Medlem
    20 maj, 2014 vid 16:02

    Tack för tävlingen Cederblads och Faster

    Sen har jag lite folk att tacka som lånade ut utrustning så jag fick vara med och leka
    Tack Cederblad för lånet av mast och segel
    Tack Richardson för lånet av bräda
    Och tack Boström för lånet av fenan ( min 15 år gamla var inte så vass tydligen)
    Fan va kul det var och va långsam jag var
    Grattis Uffe till första vinst i svenska cupen
    Och Gött kört Mackan

  • klang

    Medlem
    20 maj, 2014 vid 22:18

    En väldigt trevlig tävlingshelg!

    Även om vi inte hade vind under lördagen så hade vi kanon väder. Dessutom tog Cederblad oss på en fantastisk tur i Kalmars hemliga skärgård, hemlig så tillvida att jag inte själv skulle våga styra en båt genom dessa myriader av kobbar, gömda stenar och grund. Det var en riktig upplevelse!

    Söndagen bjöd på bra med vind, och efter våra 6 seglingar var det nog ingen som gick på stadiga ben…

    Riktigt kul att ni Mackorna var på plats, och trots att ni inte satsat/tävlat på Formula på bra länge så visade ni riktigt bra form båda två.

    Stort tack till Cederbland och Co. för att ni åter igen gör en riktigt underhållande tävling! Och stort grattis till Cederblad för fin placering.

    Sedan kan jag inte minnas när jag sist sett en seglare vinna 6st heat på rad, så det återstår bara att gratulera Uffe till en enastående bedrift, för ingen av oss andra gav bort något i onödan 😉

  • hartwig

    Medlem
    21 maj, 2014 vid 10:47

    Jag vill också berömma Anders Cederblad för ett kanon-arrangemang. Även ett stort tack till hans son Fredrik och Robban Stavnås för att dom uthärdade i styv vind och regn ute i startbåten. Tyvärr så var startfältet lite tunt med endast 13st seglare. Men racen blev ändå spännande med många fighter ända in på mållinjen. Den sista gippen 100m innan mållinjen var ofta avgörande för placering. Klang och jag stötte ofta ihop där och alla gångerna var det jag som drog det kortaste strået. Jag fegade för mycket och skänkte bort placeringar. Men nästa gång, då jävl…
    Mats Hartwig

  • klang

    Medlem
    21 maj, 2014 vid 15:12

    Hahahaha… så är det Mats…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula Kalmar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.