Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula-tävlingar 2014??

  • Formula-tävlingar 2014??

    Publicerad av jester på 15 november, 2013 vid 09:41

    Det saknas klassansvarig för formula i SVF nästa år. Lär bli svårt att få ihop några tävlingar utan en sådan nästa år!

    Saxat från SVFs FB-sida:

    LYSTRING ALLA SVF FÖLJARE!
    Imorgon är det årsmöte och vi saknar fortfarande en klassansvarig för Formula i styrelsen inför nästa år. Formula är en av de mest aktiva klasserna när det kommer till tävlingar och deltagare. Därför är det viktigt att ha någon som kan driva frågor kring Formula inom SVF och hjälpa till att samordna tävlingarna med klubbarna.

    Vi skulle också behöva ytterligare en revisor (1 är redan klar) samt en suppleant till styrelsen.

    Är du intresserad så hör av dig snarast till oss!

    jester svarade 10 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • swe-496

    Medlem
    16 november, 2013 vid 00:54

    Hade tagit på mig det om jag hade känt att jag hade ett driv för det, tiden och orken till det, men det har jag tyvärr inte för tillfället. Vill inte ta på mig något som jag inte känner att jag kan göra något bra av.
    Hoppas någon annan känner att de har det…….

  • swe-496

    Medlem
    16 november, 2013 vid 00:56

    PS.
    Hur har valberedningen jobbat på frågan?
    Har inte hört något om att de har frågat folk som seglar Formula.

  • svenne

    Medlem
    16 november, 2013 vid 09:27

    Jag undrar, är verkligen FB den officiella informationskanalen för ett seglarförbund?

  • jester

    Medlem
    16 november, 2013 vid 14:22

    FB är en av kanalerna, ja. Ett mail om just detta ämne har gått ut till alla medlemmar, dessutom.

    Och valberedningen har pratat med folk, och Klang har pratat med vissa andra. Men tyvärr inget napp. Så posten är fortfarande vakant.

  • swe-496

    Medlem
    17 november, 2013 vid 14:01

    Låter märkligt tycker jag då ingen från valberedningen hört av sig till någon Formulaseglare i Stockholm vad jag vet. Har inte hört något om att nuvarande Formulaansvarig skulle lägga av heller.

  • jester

    Medlem
    17 november, 2013 vid 16:16

    Har du passat på att fråga om någon är intresserad då? som vanligt är det lätt att få folk att tycka, men svårt att få folk som verkligen vill engagera sig. Var ju inte direkt någon rusning till årsmötet igår, om man säger så…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula-tävlingar 2014??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.