Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula VM 2005

Taggad: 

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 december, 2005 vid 00:03

    Det ar val 2005 nu eller? Aven om det var manga tidszoner att passera…

    Har har varit mycket vantan… Men vinden har oftast kommit fram pa eftermiddagen, sa vi har varit pa vattnet varje dag trots allt!

    Solen skiner oftast… och det ar varmt och skont, sa vadret kan vi inte klaga pa smile.gif Vindarna har dock varit valdigt byiga… och banorna alltfor publikvanliga, nara stranden med stora hal utan vind.

    Jag hade oflyt med grejerna i borjan (som vanligt smile.gif Skratta inte at mig, ni som kanner mig… forsta dagen small en mast… + att jag glomde luftskruven och fyllde bradan med vatten… mastproblemet lostes med hjalp av Johan E av Kevin Pritchard. Och bradan har jag torkat ur sa gott det gar…

    Nar det galler racen, sa har det inte riktigt heller varit min vecka. Eller sa ar jag helt enkelt for daligt forberedd. Men jag har inte samma fart som resten av tjejerna, sa jag tappar direkt… Det ar nog en kombination av dalig traning och fena smile.gif 7 race har vi fatt. Det marks att dom har tranat, iaf polskorna och Allison. Dom ar riktigt duktiga.

    Nu ar sista dagen och vi vantar pa vind…

    Manga soliga halsningar fran Australien!

  • swe92

    Medlem
    17 december, 2005 vid 08:23

    Tack för rapporten Sara det värmer när man sitter här
    i vintermörkret
    häng i nu på sista dan

  • jesper_b

    Medlem
    17 december, 2005 vid 08:35

    Ge benet Sara! Häng inte läpp för sämre fart och otur med prylarna. Se det som en grymt trevlig och lärorik vecka. Du kommer köra skiten ur oss andra i vår, åtminstone vi svenskar som inte orkat masa oss ner till Melbourne. /Jesper B

  • swe131

    Medlem
    18 december, 2005 vid 19:41

    Ooops, 2005 ska det ju vara. Svårt att hålla koll på årtalen när alla segler på 2006 segel, och 06 brädorna visas på stranden.

    Hoppas att du hade ett kul äventyr till andra sidan jorden, även fast resultat och annat var bar emot.

    // Dala //

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula VM 2005

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.