Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formulacamp med Jespet Wetterström (Swe)

  • erin

    Medlem
    16 februari, 2010 vid 14:01
    Joachim_Larsson;598675 wrote:
    Formulacamp med Jesper Wetterström 1-2 Maj i Varamobaden och Motala
    Kommer med mera information så snart allt detaljer är klara, men ni kan ju göra inlägg om ni har lust att komma.

    Kul, men tidpunkten är kanske inte så bra då samma aktivitet anordnas av OnWater i Karlstad samtidigt ! http://www.windsurf.se/forum/index.php?showtopic=2318

  • joachim_larsson

    Medlem
    16 februari, 2010 vid 15:41

    Kollade med Formula ansvarige på Vindsurfingförbundet och fick OK.
    Jesper kunde bara den tiden och likaså vi, har du någon lösning på problemet?

  • sailorstiffrigg

    Medlem
    16 februari, 2010 vid 22:09
    Joachim_Larsson;598675 wrote:
    Formulacamp med Jesper Westerström 1-2 Maj i Varamobaden och Motala
    Kommer med mera information så snart allt detaljer är klara, men ni kan ju göra inlägg om ni har lust att komma.

    Coolt att Jesper kan ta sig tid med oss!

    Vi blir nog ett gäng på 3-6 pers som kommer från Österskär.

  • swe176

    Medlem
    18 februari, 2010 vid 20:45

    Jag kommer!
    Nästan hemmaplan.

  • wallin

    Medlem
    21 februari, 2010 vid 20:31

    Jag också! En sån chans missar jag inte!

  • joachim_larsson

    Medlem
    20 april, 2010 vid 05:56

    Ni som har tänkt åka kan väl officiellt anmäla Er annars vet vi ju inte om vi ska köra lägret!
    Vi bör minst vara 15 st annars får vi ta det någon annan gång.

    http://www.konanordic.com/Event.aspx?eventID=680&ePi=0

  • swe-31

    Medlem
    20 april, 2010 vid 06:29

    Jag har anmält mig.

  • stefanlindmark

    Medlem
    20 april, 2010 vid 21:36

    Också anmäld

  • bronken

    Medlem
    21 april, 2010 vid 08:58

    Anmäld, har bil och åker från Stockholm. Kan ta med flera i bilen och dela på kostnad. Har även släp som vi kan ta formula grejjor i så man kan åka 4 i bilen.

    / Uffe

  • bronken

    Medlem
    22 april, 2010 vid 08:28

    Om det är få som anmält sig på två läger, borde man inte slå ihop dessa och köra gemensamt?

  • imported_macts

    Medlem
    22 april, 2010 vid 08:33
    bronken;607911 wrote:
    Om det är få som anmält sig på två läger, borde man inte slå ihop dessa och köra gemensamt?

    det kan man tycka…men jag gissar att det inte blir helt enkelt då det är 2 kommersiella aktörer som har hand om de respektive lägren

  • jesper-b

    Medlem
    22 april, 2010 vid 14:58

    Helt galet! Och som protest arrangerar jag ett tredje läger på samma tid men med en annan Jesper. Ska se om Kujala kan komma på mitt läger så blir vi två… Jesper.

    /JB

  • swe-31

    Medlem
    22 april, 2010 vid 19:09
    MacTS;607912 wrote:
    det kan man tycka…men jag gissar att det inte blir helt enkelt då det är 2 kommersiella aktörer som har hand om de respektive lägren

    Svar på era frågor och spekulationer.

    En aktör har tidigt tagit kontakt med SVF (Joakim, Kona nordic) och frågat om det är ok med datum och att arrangera ett läger med Jesper V. Då inget annat var planerat denna helg så sa SVF ok till detta.
    Senare fick jag reda på omvägar att det planerades ett läger i Karlstad samma helg, försökte då att byta datum på något av lägren. Jesper V har ett tight schema och kunde inte något annat datum. Arrangören i Karlstad ville inte flytta på sitt läger fick jag höra på omvägar då det är öppningshelg för deras surf center.

    Så då fick det bli två läger för formula samma helg. Lite tokigt planerat (eller oplanerat :confused2:) men ändå kul att det händer så mycket i formula klassen.

    Karlstad arrangören har inte varit i kontakt med SVF officiellt vid något tillfälle men vi vill ändå promota lägret som främjar utvecklingen av formula klassen vilket SVF stöder.

    Ser gärna att det blir fler läger och camps under säsongen, vi får se om vi kan få ihop något i höst med lite nya seglare. Hade varit kanon om Jesper B och Jesper K kunde köra något.:laugh:

    Daniel Nerhagen Formula ansvarig SVF.

  • jesper-b

    Medlem
    23 april, 2010 vid 08:13

    Mitt “läger” är nu flyttat till ett helt och hållet hemligt datum. Så hemligt att inte ens jag får veta när. Detsamma gäller ort. Huruvida Jesper K kan just då och där är en fråga som ej är ställd.

    Bär hjälm!

    /JB

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formulacamp med Jespet Wetterström (Swe)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.