Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på förbättringar av konfen & ftp:n

  • Förslag på förbättringar av konfen & ftp:n

    Publicerad av gurra1978 på 10 april, 2003 vid 17:19

    Konfen är en grymt bra hemsida men allt kan bli bättre. Ta tex det här med stjärnorna som man kan ge till olika användare som är registrerade. När man väl gett någon stjärnor kan man inte ändra det sen. I flera fall har jag gett någon lite stjärnor som man senare tycker förtjänar fler, men det går inte.

    Sen har vi ftp:n. Varför kan man inte ladda upp en hel mapp? Det kanske inte tekniskt är möjligt, jag vet inte, men det skulle vara smidigt. Jag skulle kunna lägga upp massor av prylar som den ansvarige av ftp:n slipper sortera. Smidigt för alla?

    Det finns säkert fler saker man kan förbättra, eller?

    adde svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • ola_p

    Medlem
    10 april, 2003 vid 19:16

    Ja, har märkt att man inte får skriva directorys till servern…

    Annan sak, vore det möjligt att få senaste inläggen från sina favoritställen samlade på ett ställe? (Se exempelvis freeride.nu Fast så man själv kan välja vad man vill se…) Lite roligare presentationsidor, som exempelvis freeride’s med gästbok etc…

    (Hoppas innerligt….)

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    10 april, 2003 vid 19:21

    Här talar jag kanske bara för mig själv?
    Men vad sjutton skall man med stjärnorna till igentligen..högre status?..det räcker med dom som är tycker jag, hur skulle det c ut med en remsa stjärnor över hela skärmen tongue.gif..man e väll inte här för att ge stjänor som uppskattning för nåt någon har sagt/gjort..
    Här e det surfsnack som gäller..inte dela ut stjärnor blush.gif
    Och om man vill berömma någon e det väll mera ärligt o säga det till personen elelr skicka ett litet gulligt vykort med en ros ele nåt wink.gif
    Men det andra med mappen osv verkar ju smart wink.gif
    Tycker denna konfen är mer en bra!! cool.gif

  • steffo

    Medlem
    11 april, 2003 vid 07:11

    Stjärnorna går inte att ändra men det spelar mindre roll tycker jag.

    Att det inte går att skriva dirs på FTP’n har jag inte tänkt på. Kollar upp om det går att ordna.

    steffo.nu kommer att flyttas till en ny och snabbare server under våren och innan det är gjort så kommer inga större förändringar att göras.

    Det kommer bli en ny funktion för hantering av bilder med thumbnails och hela kittet. Dessutom blir det mögligt att ladda upp större bilder än nu.

    Ett interaktivt länkbibliotek finns oxå med i planerna.

  • gegga

    Medlem
    11 april, 2003 vid 07:54

    Snyft, jag har inte en fått enda stjärna
    kan man inte få en liten liten en?

  • gurra1978

    Medlem
    11 april, 2003 vid 09:24

    Bra att man kan ladda upp större bilder. Det har jag saknat, får alltid göra om bilderna jag lägger upp.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2003 vid 10:46

    Det bästa med konfen är att annonseringen av begagnad utrustning.
    Men själva upplägget skulle kunna vara bättre. T.ex. tycker jag att det är lite dumt att annonserna får ett nytt datum d.v.s. hamnar längst upp så fort som någon svarar på en annons.
    Här kommer mitt förslag på förbättring: Sortera annonserna efter det datum som de är införda.

  • steffo

    Medlem
    11 april, 2003 vid 10:53

    Annonsdelen är något som skulle kunna göras bättre. Det finns en fungerande sådan men jag har inte fått till integrationen med nuvarande konfen på ett bra sätt.

    Någon som är en klippa på PHP, MySql, Cookies mm får gärna ge mig ett hantag!

  • adde

    Medlem
    11 april, 2003 vid 11:59

    Interaktiv länklista vore kul. Händer ju ofta att någon postar en kul länk som man glömmer att göra till favorit.

    Ibland önskar jag mig att vissa inlägg/trådar fick bli ‘sticky’… kanske ta in någon/några fler moderatorer?

    Formuladagboken borde hamna bland faroriterna!

    keep up the good work!

    /adde

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på förbättringar av konfen & ftp:n

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.