Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Forumet segt?

  • Forumet segt?

    Publicerad av ola-h på 25 februari, 2002 vid 07:34

    För mig har forumet blivit extremt segt den senaste tiden, med avseende på nedladdningstid alltså.

    Beror detta på något i mina inställningar eller är det andra som upplevt samma sak. Trots att jag sitter på en av Sveriges snabbaste uppkopplingar tar det upp till en minut att få upp “konfen”-sidan. Intressant nog tar det i princip lika lång tid på mitt sega modem hemma. Ideer någon?

    anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • steffo

    Medlem
    25 februari, 2002 vid 09:20

    Jag tycker Konfen fungerar ganska bra nu, det var värre för några månader sedan men efter uppgradering och en del optimeringar så är den snabbare nu.
    I takt med att Konfen forumet blir större och större så tar det aningen längre tid för varje sökning. Ex Sälj formet är snabbare att bläddra i.

  • Knatte

    Gäst
    25 februari, 2002 vid 11:16

    Tycker inte att konfen är speciellt segt. Vissa dagar är väl lite tröttare än andra, men i stort inga problem. Däremot, så händer det att felmeddelandet “sidan kan inte visas” dyker upp. Backar man och gör ett nytt försök, så brukar det fungera.

  • ola_p

    Medlem
    25 februari, 2002 vid 15:46

    Inte så farligt, lite segare ibland, beroende på tidpunkt. Men en minut låter väl mycket måste jag säga. Jag sitter på 68k anslutning.(går lika fort som 512k anslutning).
    Vad sägs om proxy servrar som ligger och segar ner?
    (inte riktigt min avdelning men ändå)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 februari, 2002 vid 16:05

    Undrar oxå vad det beror på, nÄr jag sitter på kth går just konfen segt så in i… Å på kth har vi inte direkt långsamma linor, det är nästan bara konfen som är så seg där. Hemma däremot sitter jag på 512k(Chello) å då flyter det hur fint som helst. Som sagt, mystiskt…

    Joce

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Forumet segt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.