Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Förvaring av surfprylar Jeri

  • Förvaring av surfprylar Jeri

    Publicerad av simpa på 25 augusti, 2010 vid 22:26

    Tjena,
    klurade lite på vad det kostar att förvara surfprylar i Jeri och har fått två priser, ett på 3400 kr och ett på 6300 kr. Detta är för 2 månader. Har 1 bräda, 4 segel, 2 master och 1-2 bommar.

    Samt flygkostnad med prylarna 150 euro enkel väg med TAP. Det springer ju iväg som fan.. Kan ju gå på uppemot 9000 kr bara för att få surfa med sina egna prylar :confused2:

    Hur har ni andra löst det och vad har ni betalat?

    (Är fortfarande tillgänglig att dela boende med någon 16 okt – 18 dec)

    simpa svarade 13 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • simpa

    Medlem
    28 augusti, 2010 vid 11:39

    bumpers..

  • patriks

    Medlem
    29 augusti, 2010 vid 16:27

    Vad jag har hört är det lättast att ordna med detta på plats? Det kan förstås vara felaktigt och det skulle kännas surt att plötsligt inte ha någon brädförvaring väl nere…

    För övrigt lite besviken på att jag behöver betala 30 euro mer än dig för mitt bagage med TAP 🙁

  • simpa

    Medlem
    31 augusti, 2010 vid 23:53
    PatrikS;628521 wrote:
    Vad jag har hört är det lättast att ordna med detta på plats? Det kan förstås vara felaktigt och det skulle kännas surt att plötsligt inte ha någon brädförvaring väl nere…

    För övrigt lite besviken på att jag behöver betala 30 euro mer än dig för mitt bagage med TAP 🙁

    Har också hört något liknande men man vill ju samtidigt vara säker.. Det visade sig dock att det bara kostade 150 euro T/R med TAP (1 bräda).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Förvaring av surfprylar Jeri

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.