Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förvirrad!!!!

  • Förvirrad!!!!

    Publicerad av nikke på 18 augusti, 2006 vid 20:02

    Har beställt starboard combat 07 på 107 l men ser nu att de har slagit ihop combaten med aeron på 117 och 135 l. Så nu börjar man naturligtvis fundera om man ska ha 107 eller 117 l, jag som äntligen hade bestämt mig…..haha. Drygt värre med andra ord men någon som vet vad det kommer att vara för skillnad mellan kombat 107 l och kombat – aero 117 l då?

    jomensaatt svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • Oregistrerad

    Gäst
    18 augusti, 2006 vid 20:07

    Vad snackar du om? Dom har inte slagit ihop de linjerna, Kombat är fortfarande Kombat och Aero är Aero även -07.

  • anders_hoffman

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 20:24

    Nej, Nikke har rätt.. I -07programmet finns ingen Aero, utan den är ihopslagen med Kombat och heter istället Kombat-Aero, den har väl samma design dessutom som övriga Kombat!

  • Oregistrerad

    Gäst
    18 augusti, 2006 vid 21:07

    Ja men det är ju bara Aero som bytt namn till “Kombat-Aero”. Kombaten är fortfarande Kombat och Aeron har fått ett epitel.

  • Oregistrerad

    Gäst
    18 augusti, 2006 vid 21:10

    Okej, såg nu att på Starboards hemsida ligger de båda under Kombat (dock fortfarande uppdelade) medans Onwater (där jag kollade) har dem under Kombat samt Aero…

  • nikke

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 10:47

    Men det verkar bara vara en fena som medföljer kombaten på 07brädan medans 06 hade de 2 fenor som medföljer eller har jag missuppfattat det?

    Oregistrerad wrote:
    Okej, såg nu att på Starboards hemsida ligger de båda under Kombat (dock fortfarande uppdelade) medans Onwater (där jag kollade) har dem under Kombat samt Aero…
  • jomensaatt

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 20:25

    Det stämmer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förvirrad!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.