Förvirrad!!!!

Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av JoMenSaAtt.

• Författare
     NIKKE
    Deltagare

Har beställt starboard combat 07 på 107 l men ser nu att de har slagit ihop combaten med aeron på 117 och 135 l. Så nu börjar man naturligtvis fundera om man ska ha 107 eller 117 l, jag som äntligen hade bestämt mig…..haha. Drygt värre med andra ord men någon som vet vad det kommer att vara för skillnad mellan kombat 107 l och kombat – aero 117 l då?

Oregistrerad
    Gäst

Vad snackar du om? Dom har inte slagit ihop de linjerna, Kombat är fortfarande Kombat och Aero är Aero även -07.

Nej, Nikke har rätt.. I -07programmet finns ingen Aero, utan den är ihopslagen med Kombat och heter istället Kombat-Aero, den har väl samma design dessutom som övriga Kombat!

Oregistrerad
    Gäst

Ja men det är ju bara Aero som bytt namn till “Kombat-Aero”. Kombaten är fortfarande Kombat och Aeron har fått ett epitel.

Oregistrerad
    Gäst

Okej, såg nu att på Starboards hemsida ligger de båda under Kombat (dock fortfarande uppdelade) medans Onwater (där jag kollade) har dem under Kombat samt Aero…

NIKKE
    Deltagare

Men det verkar bara vara en fena som medföljer kombaten på 07brädan medans 06 hade de 2 fenor som medföljer eller har jag missuppfattat det?

Oregistrerad wrote:
    Okej, såg nu att på Starboards hemsida ligger de båda under Kombat (dock fortfarande uppdelade) medans Onwater (där jag kollade) har dem under Kombat samt Aero…
     JoMenSaAtt
    Deltagare

Det stämmer.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account