Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fotsulebesparare

  • sourra

    Medlem
    12 juli, 2007 vid 11:00

    Det ska vara väldigt varmt i vattnet om min manlighet ska kunna bära upp ett par vita lycratights (Neopren har ju fördelen att det värmer lite). Antagligen sitter neoprenet bättre också. Klart intressant.

  • christian12345

    Medlem
    12 juli, 2007 vid 18:34

    Sluta gå. Börja surfa!

    Christian

  • sourra

    Medlem
    12 juli, 2007 vid 21:36

    @christian12345 396738 wrote:

    Sluta gå. Börja surfa!

    Christian

    Världens vigaste man,
    kröp in i sitt eget arsle och försvann.

    Är det något du skulle kunna tänka dig att efterapa?

  • patrikol

    Medlem
    13 juli, 2007 vid 13:49

    @sourra 396289 wrote:

    Jag har börjat kolla lite efter dojjor man kan ha på sig då man drar utomlands och surfar så man slipper fuuuka upp sina fossingar på vassa stenar. Senast jag var iväg tvingades jag köpa skor på plats. Det blev ett par Quiksilverskor för 500 spänn där vänsterdojjan var size 43 och den andra size 44. De var mycket rymliga med tanke på att mina fötter gillar skor i storlek 41-42. Inför nästa resa tänker jag vara lite bättre förberedd.

    Jag hittade dessa skor som verkar rätt vettiga utan att vara klumpiga och varma. Nån som har några erfarenheter av dom eller tips på andra dojjor?

    Har själv ett par tunna badskor när det är vassa stenar eller liknande kostade 40:- har jag för mig. På vintertid har man ju riktiga surfvåtdräktsskor.

    Håller med dig fullt mycket bättre att förlora lite i känsla än att gå med infektion i foten en sommar.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fotsulebesparare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.