Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fragor bomlösning / 5:e lina

  • luuddee

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:04

    ska se om ja kan ta litta bilder imorrn.,

  • muche

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:05
    Luuddee wrote:
    ehs 06 5elina bommar e jvligt fina och swrivel till mittenlinorna..

    sag den idag faktiskt, en engelskman har nere har just bestallt tva wave 06:or fran Cabarete. Jag sag dock ingen swrivel, drakens datum ar december 05 och dom uppgraderas val kontinuerligt…
    Undrade javligt mycket over vad ringarna nere vid strylinorna ar bra for?? Det var den enda skilnad jag kunde se fran min bom som jag f.o. tycker ar skon. Vore val ga att kopa bara en ny mittdel till 04 bomen sa ar val den som en 06 bom??
    Hur gor man sen med femte linan nere vid bomen?? Jag kollade en stund pa det idag men sag inte direkt hur man gor. Om man nu vill satta kulan ganska langt ner pa det satt som var uppe pa forumet for ett tag sedan och satta femte linan i hp-leashen, funkar det bra med EH bomen??

  • muche

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:12
    Luuddee wrote:
    ska se om ja kan ta litta bilder imorrn.,

    eeeehh, sag inte at du skule lagga upp bilder, skitbra. Drog och at en timme mitt i meddelandetskrivandet.,
    Ta garna en bild pa hur du satt femte linan om du anvander den, vore kanon.

  • hugeo

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:53

    muche ditt sviin var e du?

  • muche

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:42
    HugeO wrote:
    muche ditt sviin var e du?

    En Españññññññññññññña, just nu 3m waves och vind. Du maste ju veta hur indian fixa bom ju?? Kan man kopa endast chickenloop (kortare an 2004) m. femte lina eller kommer bomarna endast komplett?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fragor bomlösning / 5:e lina

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.