Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Framsidan…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 14:44

    Utan litet segel, äsch, våga ge dig ut ändå, det gjorde jag och blev glatt överraskad… vilken fart!
    No pain, no gain.

  • hardtop_66

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 14:52

    Jo, jo, bra poeng i og for seg, men så var det bare det “lilla” problemet med statistik tentan i morgon då………………….
    Jag skulle kunne göra några case studier med regressionsanalyser med variablerna vind och segelstorlekar..
    Hmm to late, måste hemta djuren i dagis, men det blåser vel bra i morgon och på fredag?
    😉 Ht_66

  • royalbeastieboy

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 15:30

    samma situation fast för mig e de fysik som gäller, ungefär lika kul kan jag tänka. Helvete va det blåser, mäter just nu 27 meter!!!

    hang tight!!!! 😉

  • borje

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 15:55

    Fysik här med faktiskt

  • q-lobo

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 16:17

    har gjort mina hundår i statistik, lider med dig broder
    variabler, regressionsanalyser, ki,statistisk signifikans,
    brrrrr ryser!

  • ola_p

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 16:26

    det verkar ju onekligen som lite mer lagom mycke vind imorrn, då är ju problemet med segel storlek ur världen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 16:32

    måste man plugga till statistiktentor?
    Jag va ute i lomma idag, härligt, härligt!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 17:26

    Bortskämda snorungar! Banga en storm….
    Har ni hört talas om OM-tentor.

  • hardtop_66

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 18:40

    Vilka Snorungar??? Vad surfade så du min anonyma påhoppare på midten av 80-talet?
    Dessutom:
    Bor man här på Framsidan, har man dessutom råd med att vara botskämd ettersom vinden ofta är hyfsad här… *ler rått och brutalt*
    Ht_66

  • teabag

    Medlem
    1 november, 2001 vid 21:31

    att plugga lite ta lite frisk luft plugga lite och rejsa lite och fundera lite och sen plugga lite igen och ta lite luft och sen plugga igen. det funkade för mig att dels stå ut med det säkerligen tråkigaste ämnet av de alla (civ.ek.) och man lär sig snabbt och det sitter. “upprepning är inlärningens moder”. så nästa gång du står inför samma tråkiga uppgift i livet typ statistik2 pröva något nytt. du kommer inte ångra att du försökte…

  • dr-masse

    Medlem
    2 november, 2001 vid 07:34

    Ähum, det här får mig liksom att komma ihåg en liten episod i mitt liv…

    Lämnade en gång in en blank tenta efter en kvart eftersom det blåste bra… hade nog kört ändå, iofs, men omtentor är till för att utnyttjas (att jag sen hade ett par småköriga terminer lämnar vi glatt därhän…) Vet inte om jag kan rekommendera det, men j-ar vad bra surfet va!

    Surfa På!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Framsidan…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.