Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt frånstjålet våtdräkt, skor & sele i Skåne

• frånstjålet våtdräkt, skor & sele i Skåne

Publicerad av knutman på 11 juli, 2003 vid 11:09

Hei,

Kjännes hopplöst… Har blitt av med mine helt nye greier:

– våtdräkt: Ripcurl Core Raptor storlek MT
    – våtdräktskor: Neilpryde (tror jeg)
    – Neil-Pryde Automatic (NB: kroken har jeg kvar)

Sist jeg benytte greiene var midsommar i Lomma. Det er mulig jeg rett og slett glömde greiene kvar men jeg er ganske säker på at jeg la dem i min ryggsekk, som jeg efter surfet la i min båt (Lagunen Småbåtshamn). Efter midsommar bar det direkt til Roskilde festivalen. Vel tilbake oppdaget jeg at prylene ikke lå i min sekk. Glömde jeg dem kvar i Lomma eller har noen varit i min båt, öppnat ryggsekken og tatt ut greiene? Selv vet jeg faktisk inte.

Håppas i allefall jeg har turen og finer greiene igjen for jeg har inte finanser til å kjöpe nytt just nu. Det blir i såfall en tråkig sommar.

Om du vet noe, eller blir tilbudt kjöpe en billig Ripcurldräkt, skor eller en hängsele (uten krok) kontakt meg på 0737-847559 (eller [email=”[email protected])”][email protected])[/email]

MVH
    Knut Inge Grösland

knutman svarade 22 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA