Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt frånstjålet våtdräkt, skor & sele i Skåne

  • frånstjålet våtdräkt, skor & sele i Skåne

    Publicerad av knutman på 11 juli, 2003 vid 11:09

    Hei,

    Kjännes hopplöst… Har blitt av med mine helt nye greier:

    – våtdräkt: Ripcurl Core Raptor storlek MT
    – våtdräktskor: Neilpryde (tror jeg)
    – Neil-Pryde Automatic (NB: kroken har jeg kvar)

    Sist jeg benytte greiene var midsommar i Lomma. Det er mulig jeg rett og slett glömde greiene kvar men jeg er ganske säker på at jeg la dem i min ryggsekk, som jeg efter surfet la i min båt (Lagunen Småbåtshamn). Efter midsommar bar det direkt til Roskilde festivalen. Vel tilbake oppdaget jeg at prylene ikke lå i min sekk. Glömde jeg dem kvar i Lomma eller har noen varit i min båt, öppnat ryggsekken og tatt ut greiene? Selv vet jeg faktisk inte.

    Håppas i allefall jeg har turen og finer greiene igjen for jeg har inte finanser til å kjöpe nytt just nu. Det blir i såfall en tråkig sommar.

    Om du vet noe, eller blir tilbudt kjöpe en billig Ripcurldräkt, skor eller en hängsele (uten krok) kontakt meg på 0737-847559 (eller [email=”knutinge@hotmail.com)”]knutinge@hotmail.com)[/email]

    MVH
    Knut Inge Grösland
    _____________________________________________
    http://w1.402.telia.com/~u40220337/pictures/index_pic_surf.html

    knutman svarade 20 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt frånstjålet våtdräkt, skor & sele i Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.