• mattias-j

    Medlem
    23 november, 2011 vid 21:27

    Ahh, Bro Hof golfbana. Där har jag faktiskt vunnit en företagsgolf på Wasa tiden. Gick på 77 slag, brutto. Spelade bakom prins Daniel. Det blev en: Jag mötte Lassie till idag. Tack Mården. Jag har kikat på det när jag spelat. Det är kala klippor mot land, och de har “muddrat” lite där inne när de byggde banan. Så det kan mycket väl funka!!! Reka och kolla, det kan faktiskt vara något!!!

  • mick

    Medlem
    23 november, 2011 vid 21:50

    Mården, det ser ut att vara en riktig liten goding. Jag kanske packar in mina kräksjuka barn i bilen och kommer ut och tittar.

    Mattias, för guds skull, outa inte att du spelar golf! Du urholkar ditt varumärke fullständigt. 😉

  • larsd

    Medlem
    23 november, 2011 vid 22:01
    Mick;675911 wrote:
    Mattias, för guds skull, outa inte att du spelar golf! Du urholkar ditt varumärke fullständigt. 😉

    Av allt det mörka i denne mannens bakgrund är nog detta det svartaste! Det finns indicier på att det till och med puttas på de egna ägorna ibland samt att en kommande generation leds in i samma förfall!

  • swe117

    Medlem
    23 november, 2011 vid 22:33
    LarsD;675914 wrote:
    Av allt det mörka i denne mannens bakgrund är nog detta det svartaste! Det finns indicier på att det till och med puttas på de egna ägorna ibland samt att en kommande generation leds in i samma förfall!

    Åhh… Det kunde man ju aldrig tro om “Mattias” jaha, en bondjävel med klubbor… Hehe, 😀 skojade bara (eller?) 😀

  • mattias-j

    Medlem
    23 november, 2011 vid 23:19

    Istället för att slå dank fullständigt och reta gallfeber på frugan när det är vindstilla, så kan man ju gå ut och hacka lite på golfbanan. Dessutom är jag ju prylbög och gillar tekniken bakom grafitskaften på mina träklubbor. Testade under en period 40-50 olika skaft för att hitta rätt. Ni ska bara veta vilken nytta jag haft av det nu när jag kapat till mina master för att tokoptimera prestandan på de Simmersegel jag ska lufta i helgen. Nu har jag sweetspot precis där jag vill ha den, i mina händer…:cool2:. Nu återstår bara att se om jag tänkt rätt :crazy::grin:.

  • marden

    Medlem
    24 november, 2011 vid 09:44

    kan väl inte vara så länge sen mattias, banan är väl bara några år gammal ?
    om du är hemma med kräkiga barn kan du väl åka o reka lite idag mick ,kolla om det går att komma ner till vattnet här http://kartor.eniro.se/m/aKc6i

  • budda

    Medlem
    24 november, 2011 vid 18:11

    mården. jag bodde gångavstånd dit när jag bodde i sth. det är inte så bra som det ser ut. väldigt igenvuxet och skit att ta sig till om man inte vill rigga på golfbanan.

  • budda

    Medlem
    24 november, 2011 vid 18:27

    Då tror jag mer på detta

  • kinabalu

    Medlem
    24 november, 2011 vid 20:59
    BUDDA;675982 wrote:
    Då tror jag mer på detta

    Ja den där viken har jag också tittat på.

    “Revet” vid Bro Hof golfbana ser ju grym ut på kartan, men jag är rädd för att det är för grunt att segla bakom. Åker dit i morgon (vid 9-tiden) och rekar runt lite. Viken på Görväln är väl också lite av en chansning, men det är värt att kolla upp. I värsta fall kan man ju alltid köra utanför “revet” på mälaren. Hörde att man seglat där tidigare i veckan.

  • marden

    Medlem
    24 november, 2011 vid 21:24

    bra där anders,jag kommer nån timme efter dig…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.