Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag stockholm – Erstaviken, Torö eller …?

  • Fredag stockholm – Erstaviken, Torö eller …?

    Publicerad av dude på 18 oktober, 2006 vid 10:03

    Hej!

    Jag tänkte bara höra med er som planerar att komma ut i det härliga vädret på fredag vart ni tänker åka. Det blir nog inte såmånga av oss eftersom det är en fredag så det skulle jag vara kul om vi blev några. Dessutom skulle det vara kul att höra vad ni tror eller hoppas på.

    boman svarade 17 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • mexi_

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 10:45

    om jag hinner/kan boka om så blir det björkvik, har faktiskt haft de bättre dagarna där just på ost/syd-ost

  • Oregistrerad

    Gäst
    18 oktober, 2006 vid 10:54

    Kan tyvärr inte då jag arrangerar spökdisko åt min nyblivna 8åring. Annars hade torö varit givet. Om inte annat borde det bli vågor. Droppa in på en från mig! /Jesper B

  • philippos

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 11:10

    Kan inte tänka mig ett kusligare ställe att ha spökdisko än just Stenstranden!

  • j_man

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 11:32

    Funderar på att klämma in ett kortare pass vid Lövsta om SO håller.

  • pete

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 11:36

    Kan bli en klassisk Erstan-dag! Håller prognosen “jobbar jag hemma” och “nås på mobilen”.

    /Peter

  • marangen

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 12:20
    dude wrote:
    Hej!

    Jag tänkte bara höra med er som planerar att komma ut i det härliga vädret på fredag vart ni tänker åka. Det blir nog inte såmånga av oss eftersom det är en fredag så det skulle jag vara kul om vi blev några. Dessutom skulle det vara kul att höra vad ni tror eller hoppas på.

    Tjena Dude, avvaktar tills imorgon. Torö kanske kan vara nåt som sagt. Har du kvar nån av boardbagsen? /Martin

  • star

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 12:49

    Avvaktar prognos. Hjärtat säger Gotland annars Torö. Allt annat är inte aktuellt. Vi håller tummarna!

  • niklasr

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 13:17

    Fågelöudde på Lidingö borde väl funka om man inte kan komma ifrån i tid att åka långt. Är det fler som tänkte åka dit på e.m.?

    /N

  • dude

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 16:27

    DMI verkar spå åt rätt håll än så länge. Jag är dock lite undrande om regnet kommer stänga ute vinden. Vi får väl se!

  • bjornen

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 11:58

    Vad tror ni om morgondan, jag har tagit ledigt från lunch och vet inte riktigt var jag skall åka. Var åker ni andra ?

  • krale

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 13:40

    Levererar Torö vågsegling på SO?
    Har endast seglat där på S-V.

  • dr-masse

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 13:48

    Ett tips – sök på konfen… Men, japp!

  • Oregistrerad

    Gäst
    19 oktober, 2006 vid 18:20

    Åker nog till björkvik 🙂

  • tocha

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 19:28

    Torö lockar definitivt, be till vindguden om mer sydligt o mindre ostligt – eller varför inte bara klockren SO!

  • dude

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 20:47

    Torö verkar tyvärr inte leverera imorn. Det skulle bli Kapellskär eller nåt imorn om jag visste. Men Kapellskär brukar inte bjuda på några vågor nämnvärt vad jag vet och det finns inget riktigt bra ställe där vad jag vet heller?

    Det kanske blir så enkelt att jag åker till Erstaviken helt enkelt. Det är tillräckligt nära och bra för mig. Jag får se

    /Niklas

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag stockholm – Erstaviken, Torö eller …?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.