Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag stockholm – Erstaviken, Torö eller …?

  • tocha

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 05:59

    Ser klart osäkert för att inte säga omöjligt ut att bli något på Torö. Åtminstonde på fm. Vart ska man åka till Erstaviken / Erstan? Blir det bra på ostligt?

    Vägbeskrivning mottages tacksamt från en som ej brukar hålla till där.

  • boman

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:56
    dude wrote:
    Torö verkar tyvärr inte leverera imorn. Det skulle bli Kapellskär eller nåt imorn om jag visste. Men Kapellskär brukar inte bjuda på några vågor nämnvärt vad jag vet och det finns inget riktigt bra ställe där vad jag vet heller?

    Det kanske blir så enkelt att jag åker till Erstaviken helt enkelt. Det är tillräckligt nära och bra för mig. Jag får se

    /Niklas

    Hey DUDE! vill du ha vågor en dag som denna så åka upp till Singö, Örsten/Tranvik. Brutal vågor i klass med Salnö.
    Väg beskrivning finns här http://www.junkshop.nu/gurra1978/

    Frågan är hur mycket vind det blir med allt regn..

    mvh
    Boman

  • dude

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 09:40
    Boman wrote:
    dude wrote:
    Torö verkar tyvärr inte leverera imorn. Det skulle bli Kapellskär eller nåt imorn om jag visste. Men Kapellskär brukar inte bjuda på några vågor nämnvärt vad jag vet och det finns inget riktigt bra ställe där vad jag vet heller?

    Det kanske blir så enkelt att jag åker till Erstaviken helt enkelt. Det är tillräckligt nära och bra för mig. Jag får se

    /Niklas

    Hey DUDE! vill du ha vågor en dag som denna så åka upp till Singö, Örsten/Tranvik. Brutal vågor i klass med Salnö.
    Väg beskrivning finns här http://www.junkshop.nu/gurra1978/

    Frågan är hur mycket vind det blir med allt regn..

    mvh
    Boman

    Återkom någon med bilder på vågor så kan det bli tal om att åka milen dit! Öppet ser det ut att vara, men inte en våg i sikte. ?

    Hälsningar,
    Niklas

  • boman

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 19:26
    dude wrote:
    Boman wrote:
    dude wrote:
    Torö verkar tyvärr inte leverera imorn. Det skulle bli Kapellskär eller nåt imorn om jag visste. Men Kapellskär brukar inte bjuda på några vågor nämnvärt vad jag vet och det finns inget riktigt bra ställe där vad jag vet heller?

    Det kanske blir så enkelt att jag åker till Erstaviken helt enkelt. Det är tillräckligt nära och bra för mig. Jag får se

    /Niklas

    Hey DUDE! vill du ha vågor en dag som denna så åka upp till Singö, Örsten/Tranvik. Brutal vågor i klass med Salnö.
    Väg beskrivning finns här http://www.junkshop.nu/gurra1978/

    Frågan är hur mycket vind det blir med allt regn..

    mvh
    Boman

    Återkom någon med bilder på vågor så kan det bli tal om att åka milen dit! Öppet ser det ut att vara, men inte en våg i sikte. ?

    Hälsningar,
    Niklas

    He he ja det får ju gärna blåsa lite mer är på den bilden… tror att Gurra och grabbarna vågsurfade utan rigg den dan bilden togs.
    Öppet är det, tror att närmsta ö heter Åland 😉
    Saken är att det är ett bra ställe för vågor på ost/sydost, finns inte så många här omkring.
    ….Men hur många gånger är det kuling från sydost nuförtiden?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag stockholm – Erstaviken, Torö eller …?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.