freeride/race directional

This topic has 7 svar, 5 deltagare, and was last updated 4 years, 5 months sedan by  Kris.

• Författare
     sailortrash 
    Deltagare

Hej

jag har fått för mig att jag ska ha en kite race/freeride bräda, men de verkar ovanliga och svåra att få tag på. Om ngn sitter på en (extra/överbliven) sådan så får ni gärna höra av er..

Bataleon 
    Deltagare

Osäker på om det är detta du söker men jag har en 132x37cm Naish MTX (2004). Hör av dig om det skulle vara intressant, jag kan tänka mig att byta mot en TT.

sailortrash 
    Deltagare

Hej

nej det jag söker är en sådan här, eller motsvarande

https://www.24-7boardsports.com/airush-sector-60-v6-2015/

Kiteracebräda helt enkelt

Kris 
    Deltagare

Ett tips, om du har fb, är att gå med i danska gruppen Kitesurf køp/sälj. Sett flera stycken där senaste året.

sailortrash 
    Deltagare

@Kris 740533 wrote:

Ett tips, om du har fb, är att gå med i danska gruppen Kitesurf køp/sälj. Sett flera stycken där senaste året.

Hej

Tack för tipset. Jag har försökt att köpa via dba.dk (danska blocket typ)..men folk skickar inte gärna + att det finns inget sätt att garantera affären.

per_frykholm 
    Medlem

Hej
    Jag har en racerbräda som du kan få köpa…maila mig på per.frykholm@gmail.com så se vi om det nåt du e sugen på.
    Per

Wetdog 
    Medlem

@Kris 740533 wrote:

Länk? Hittar den inte när jag söker på FB.

Kris 
    Deltagare

https://www.facebook.com/groups/265354900259307/

Kitesurf køp/salg för att vara exakt.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account