Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle?!?!

  • Freestyle?!?!

    Publicerad av hankloose på 3 maj, 2004 vid 22:04

    Allvarligt talat!Jag vet att det här e en tjatig diskussion!Men e det nån som tror att freestyle kommer locka den stora massan till windsurfingen?Jag menar dessa balans akter i all ära men fattar den oinvigde nånting av vad Ricardo Campello håller på med?!Va e nästa grej?Team freestyle där fem surfare gör framåtloop i formation i paljett smyckade våtdräkter till ackompanjemang av svansjön!!Jag vill absolut inte ta glädjen från alla som tycker om att snurra segel men jag undrar om det kommer finnas freestyle på Pwa touren om tre år?Däremot super x tror jag e en dunder hit!!Lätt att fatta och en mycket mer rafflande tävlings form!Har aldrig tyckt simhoppning gymnastik å andra uppvisninggrenar varit speciellt kul att kolla på!!
    Fast jag e väl lite bitter när jag inser att jag nog aldrig
    kommer fixa en switch stance clewfirst cacho diablo med en back öl balanserandes på huvudet så jag låter er hållas!!

    ian svarade 20 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • ian

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 22:20

    Iofs har det ju fungerat ganska bra med snowboard,skateboard osv.

    Sen känns det inte som att man bryr sig så mycket om det finns på pwatouren eller inte så länge det är kul!

    men visst verkar supercross kul som publiksport. Förstår inte riktigt var det har funnits en diskusion eller vad den handlar om, men så har jag kanske bara snurrat för mycket grin.gif

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle?!?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.