-
freestyle rigg?
hej jag undrar vad är det man ska lägga pengarna på när man ska köpa ny rigg är mast, segel eller bom ska det vara samma märke på mast och segel
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › freestyle rigg?
hej jag undrar vad är det man ska lägga pengarna på när man ska köpa ny rigg är mast, segel eller bom ska det vara samma märke på mast och segel
beror ju alldeles på vilken nivå du seglar på…
sök på säljes o köp en komplett rigg, så kan du ju alltid köpa fler segel senare.
Börja med en bom + mast i mitten av registret så behöver det inte bli så dyrt
Jag försöker köpa prylar som fungerar till flera saker *inte det mest optimala för surfen…bättre för min ekonomi*
Prylarna behöver inte alls vara av samma märke. Tror faktiskt att flertalet kör med prylar i riggen av olika märken.
Oftast är seglena utvecklade tillsammans med en viss mast och vill man vara kräsen ska man nog kolla upp detta, men det är nog inte många som gör det.
Välj en styv bom, ett segel årsmodell -00 eller senare (NP -99 och senare) och lägg en tusing mer än du tänkt dig på masten så kommer du bli nöjd. Mina erfarenheter säger att mastens prestanda oftast är viktigare än seglets.
Kolla på säljes, freestylrigg, där finns min Mail adress.
Maila så kan du få tips.
Kolla på säljes, freestylrigg, där finns min Mail adress.
Maila så kan du få tips. (6.2 rigg)
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › freestyle rigg?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.