Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle SWT Haga Park 22-23 maj

  • martinlundgren

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 08:09

    Ser inte torsdagen bättre ut? verkar ju som det ska bli regnskurar både fre lör ? i alla fall här

    http://vader.svt.se/Vaer.aspx?ID=14776167#kart

    mvh martin

  • andreasalm

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 08:55

    Jo, prognosen har ändrat sig lite sen igår! Hurvida vi ska flytta datum in i sista sekund tycker jag faktiskt är upp till er seglare.

    Om vi kan få så många som möjligt att tycka till här om vilka dagar vi ska köra tävlingen
    kanske det blir mindre tjat senare om varför vi gjorde si eller så!

    Så ni som har planer på att komma till Haga i helgen, vilka är ni? och vad tycker ni om prognosen? Skriv gärna en rad här om vad ni tycker!

  • lillhagen

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 11:25

    Fiskebäcksmaffian dyker upp sent onsdag kväll/natt så om tävlingarna börjar på torsdag är inga problem för oss i alla fall. Klart det ska köras när det är bäst vindförutsättningar!

  • andreasalm

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 12:06

    Bra! Då vet vi att det är okej för er! Prognoserna svänger ovanligt mycket fram och tillbaka, och det bästa hade varit att ta ett beslut imån kväll.

    Är det fler som har några åsikter så är ni varmt välkomna med dom nu!

  • niklas_s

    Medlem
    19 maj, 2009 vid 15:14

    Kör järnet! Jag tror de flesta kommer att vara där även under torsdagen och söndagen! Kul att ni har fixat en tävling, mycket uppskattat!!

    Niklas Stråhlén
    http://www.SURFTRIP.se
    http://www.S-4444.com

  • andreasalm

    Medlem
    20 maj, 2009 vid 07:59

    Ändrade planer Freestyle tors-fre-lör!
    Vi har försökt lyssna till er seglare, och har därför bestämt oss för
    att lägga freestyle tävlingen 21-23 maj. Anmälan görs på plats Torsdag 21 maj 09.00-10.00.
    Sen kör vi helt enkelt på tills vi lyckats genomföra en tävling.
    Tanken från början var att göra det så enkelt som möjligt, och nu har vi kanske rört
    till det ordentligt, vi ber om ursäkt för detta, men det viktigaste är ju trots allt vinden!

  • s-1441

    Medlem
    20 maj, 2009 vid 13:02

    Vi kör på ! , säger som niklas , de flesta kommer nog vara där redan imon och stanna till söndag! , Vi ses på vattnet !

  • donpedro

    Medlem
    20 maj, 2009 vid 15:13

    Hoppas jag får anmäla mig på distans, bokade om färjan. KOmmer fram vid 1100 den 21/5

  • andreasalm

    Medlem
    20 maj, 2009 vid 20:56

    Bra att du skickade ett mail Petter, vi ser till så att du blir anmäld till tävlingen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle SWT Haga Park 22-23 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.