Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyletävling på öland 14-15 maj

  • Freestyletävling på öland 14-15 maj

    Publicerad av sebbe på 2 maj, 2005 vid 17:33

    SWT Freestyle på öland 14-15 maj

    Nu kör tävlingsäsongen igång med en grym tävling arrangerad av Surfers Paradise och Varberg Vindsurfing Klub på Haga (Öland) med Stefan Kläppe som ny Huvuddomare för Touren för Freestyle och Wave.

    TÄVLINGEN ÄR FÖR ALLA
    (dvs inget krav på att sätta switchstance chacho !! för att vara med och leka på vattnet och utmana dina surfkompisar)

    Tävlingen är gjord både för dig som vill LÄRA dig att tävla och INSPIRERAS av sveriges bästa freestyle vindsurfare samt för dig som vill ge en match till våra proffs Andreas Olandersson (hemkommen från EFTP touren) och Kristoffer Living (tillbaka från sina Clinics på Pozo).

    Vi kommer att ta fram ett nytt system med stege som säkerställer att ALLA får segla MINST 2 heat oavsett hur duktig du är.
    Bedömningen kommer också att anpassas enligt nivå (amatör, pro klass, tjejer osv) och kommer att förklaras tydligt på skepparmötet.

    OBS! Du MÅSTE anmälas senast torsdag den 12 maj kl 12.00 per mail till nina@wallen.se (indikera namn, segelnummer och klass)för att kunna vara med då vi behöver tid för att förbereda stege och vara tidseffektiva när vinden börja blåsa.
    Dessutom ska du betala anmälningsavgiften till VVKs postgiro 6033178-2

    Anmälningsavgiften är sänkt i år till 200kr för att så många som möjligt ska vara med och tävla.
    För dig som är under 20 år och som vill testa på att tävla för första gången är det GRATIS!!!!
    Glöm inte heller att du måste ha betalat ditt medlemsavgift i SVF för att tävla på Svenska Touren, detta kommer vi att kontrollera på varje tävling i år.

    Vi ses på Haga Park, skepparmöte lördag den 14 maj kl 10.00

    anonym-anvandare svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • ola_p

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 20:35

    Jag kommer… Inte seglat någon tävling innan, innebär det anmäld eller seglat?

    Kan osäker på om jag betalt medlemsavgiften i år dock..
    Kan man kolla det nånstans?

  • peter-andersson

    Medlem
    4 maj, 2005 vid 07:47

    later som ett bra arrangemang, ses där..

  • niklas_s

    Medlem
    4 maj, 2005 vid 08:39

    gött gubbs

  • sebbe

    Medlem
    9 maj, 2005 vid 11:56

    är du osäker om du har betalat kan du bara maila mig så kontrollerar jag det.

    mvh

    sebastian

    sebastian.archambeaud@unilever.com

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 maj, 2005 vid 05:03

    Tja
    Hur hårda é ni med att man har segelnummer i seglet när man tävlar. Jag har precis blivit medlem så jag har inget nummer i seglet ännu.

    Kelso

  • niklas_s

    Medlem
    10 maj, 2005 vid 08:19

    kelso-man. ja tar me mig el-tejp så fixar vi de. tejp forevver!

  • sebbe

    Medlem
    10 maj, 2005 vid 11:41

    Vi vill verkligen ha segelnummer då det underlättar rejält för domarna.
    vi kommer átt ha tejp med oss så det ordnar sig, don’t worry!

    Ses på haga

    sebastian

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 maj, 2005 vid 08:15

    grin.gif grin.gif
    Alla som tävlar har ju vimplar i seglet.
    Så som snurrpellarna håller på går det inte att se några segelnummer.
    Bästa nr har väl Olandersson 66.
    Som blir 99 när han roterar
    wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyletävling på öland 14-15 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.