Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Fricampa runt i europa?

  • Fricampa runt i europa?

    Publicerad av alexullared på 21 mars, 2007 vid 13:13

    hej hej

    Nu efter säsongen i alperna sa tänkte jag dra iväg nerat europa och surfa lite.. främst vag men även lite vindsurf.. Men har en del fragor som jag behöver ha svar pa..

    Far man lov att sova i bussen överallt i europa.. typ i danmark är det ju förbjudet men här i sverige är det inga broblem. Hur ser det ut i Spanien, Frankrike, Portugal och Marocko? Är väl främst spanien som är intressant men kan hända att man drar iväg till andra länder ocksa!
    Vad har ni för erfarenheter? kommer fabror bla och vill ha pengar eller är det fritt fram?

    Tacksam för all hjälp och erfarenheter!

    mag svarade 17 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mag

    Medlem
    27 mars, 2007 vid 14:37

    Sova i bussen får du inte men förutom juli-augusti då campingarna gärna vill ha sina pengar så är de inte hysteriskt petiga. Parkera smart för att undvika problem gäller som vanligt.

    /Magnus

  • alexullared

    Medlem
    27 mars, 2007 vid 16:49

    okok

    Vad är det värsta som kan kan hända da? att dom säger till en eller far man en massa böter och skit. Hur är det med allemansrätt i spaninen? gäller ifs inte husbilar kanske men ända. eller finns inte över huvud taget?

    Tacksam för fler erfarenheter!

  • mag

    Medlem
    27 mars, 2007 vid 20:55

    Finns ingen allemansrätt utanför Sverige vad jag vet.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Fricampa runt i europa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.