Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fucking Shitbay-weekend!

  • Fucking Shitbay-weekend!

    Publicerad av hakman på 23 oktober, 2008 vid 08:59

    Jag har hört rykten under veckans gång om att motivationen har sjunkit till alarmerande låga nivåer hos Fiskarna i Skitviken, och tar nu tillfället i akt att försöka peppa upp mannarna inför en ny seglats under den kommande helgen.

    Lätta nu på hjärtat innan vi drar till sjöss och möter Fiskebäcksmonstret.

    hakman svarade 15 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • kelso

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 10:36

    Jag kommer hänga där en del i helgen. Har en förkylning på G men förhoppningsvis bryter den inte ut..

    Surf i eftermiddag!? Jag e där vid 15

  • lillhagen

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 11:27

    Jag är körd fram tills helgen men både lördag och söndag är jag definitivt där!
    Dock så ska ju stora delar av maffian skriva högskoleprovet på lördag… l00sers :tongue:

    Va har du för ursäkt för förra helgen Hak? En liten förkylning har väl ingen dött av?

  • basse

    Medlem
    23 oktober, 2008 vid 11:38

    Kommer ner ikväll.

  • tdk

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 18:00

    @Kelso 510718 wrote:

    Jag kommer hänga där en del i helgen. Har en förkylning på G men förhoppningsvis bryter den inte ut..

    Surf i eftermiddag!? Jag e där vid 15

    Fel svar KELSO! du får fan ta å pallra dig till askim på lördag, och med ner till vbg på söndag! 😀

  • hakman

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 18:02

    @Lillhagen 510743 wrote:

    Jag är körd fram tills helgen men både lördag och söndag är jag definitivt där!
    Dock så ska ju stora delar av maffian skriva högskoleprovet på lördag… l00sers :tongue:

    Va har du för ursäkt för förra helgen Hak? En liten förkylning har väl ingen dött av?

    Magsjuka, tappa 7 kilo, planar tidigast i världen nu. Du då din känslige jävel, varför körde du inte idag?

  • lillhagen

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 19:41
    Hak;511197 wrote:
    Magsjuka, tappa 7 kilo, planar tidigast i världen nu. Du då din känslige jävel, varför körde du inte idag?

    Hahaha jag har samma ursäkt som du hade förra helgen… Magen balla ur igår kväll men imorgon och på söndag lär det bli ett jävla drag!

  • hakman

    Medlem
    24 oktober, 2008 vid 22:31

    @Lillhagen 511251 wrote:

    Hahaha jag har samma ursäkt som du hade förra helgen… Magen balla ur igår kväll men imorgon och på söndag lär det bli ett jävla drag!

    Ta det lungt med att förgifta vårt vatten nu elle.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fucking Shitbay-weekend!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.