Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Fuerteventura vecka 12-13

  • Fuerteventura vecka 12-13

    Publicerad av t0bbe på 13 mars, 2008 vid 16:24

    Någon som kommer vara på Fuerte mellan den 21-28 mars?

    Har förstått att det är Corralejo som gäller? Tar gärna emot tips på boende, hyrbil, kitecenter att ha prylarna på, barer, m.m.

    Reser själv och hänger gärna på om det e nån som ska ut och ta ett par öl!

    eddie svarade 16 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • eddie

    Medlem
    16 mars, 2008 vid 12:15

    Jag har ingen aning om vindar och annat under den tiden. Men Corralejo är en skitstad full av engelsmän och en och annan skittradig engelsk pub.
    Flag Beach är världens sämsta spot och om möjligt är centret ännu värre.
    Kan du ändra din resa så åk hellre till Teneriffa. Är det för sent att ändra, så går det inrikesflyg från Fuerte för ganska billig peng.
    Tro mig på mitt ord, jag brukar fanimig trivas… även i ett sunkigt hus i södra Etiopien.
    Skriv gärna privat om du vill veta mer…

  • t0bbe

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 17:25

    Hehe.. Har läst några av dina tidigare inlägg, Eddie, och förstått att du inte är något stort fan av Fuerte… 🙂 Men nu är flyget bokat, och jag räknar kallt med att hur kasst det än är så är det bättre än att stanna hemma och försöka köra kite i snöslasket här på östkusten…

  • eddie

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 22:54

    Fundera på ett inrikesflyg vidare till Tenriffa. Behöver inte bli så dyrt. Där slipper du nästan en hyrbil dessutom.
    Om du mot förmodan inte lyder mitt råd, så kan du hitta skapligt billiga lägenheter via Flagbeach.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Fuerteventura vecka 12-13

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.