Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fungerande weed twinser fenor … ?

  • acidoo

    Medlem
    21 oktober, 2011 vid 11:54

    Har x-twin s men nu har jag bara kört 2 gånger och det var inte så mkt sjögräs som det brukar ( habo och höllviken i veckan) så vet inte hur bra dom fungerar tex i kämpinge när där är som värst..

    Har oxå US-Short och man får modda fenbasen genom att såga bort 1 cm ungefär och borra nytt hål för skruven, annars passar inte fenan i boxen. Ganska lätt ingrepp , 30 min om man är nogrann

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=191&pictureid=1207[/IMG]
    View image in gallery
  • klint

    Medlem
    21 oktober, 2011 vid 12:43

    Körde i Kämpinge i onsdags på sydväst och där var en fena med ordentlig rake ett måste p.g.a allt gräs.

    Ser ut som du kör en Quatro Twin. Funderar själv på en sådan, är du nöjd med brädan?

  • acidoo

    Medlem
    21 oktober, 2011 vid 13:18

    Bara kört 2 timmar med den ca, hittills har jag inget att klaga på iallafall. lätt och fin samt svänger bra och håller planingen.

    ser i nuläget ut som jag kommer testa den i ljunghusen/kämpinge nästa vecka men får se hur prognosen utvecklar sig.

    surfers har jp-weedfenor för twin men har ingen aning om vilken rake dom har, är väl dom här 2 alternativen jag känner till och jag har forskat en del.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fungerande weed twinser fenor … ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.