Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fungerar kulingvarning.nu i era browsers?

  • Fungerar kulingvarning.nu i era browsers?

    Publicerad av gurra1978 på 16 juli, 2009 vid 22:13

    Hej.

    Jag har hört att folk med Internet Explorer (dvs många) har haft problem med att komma in på hemsidan http://www.kulingvarning.nu

    Nu har jag åtgärdat det jag tror kan ha varit felet. Våra integrerade Vimeofilmer gick inte att spela upp och kodningen verkade orsakat en bugg. Kan ni som har Internet Explorer (hemma eller på jobbet) kolla om det lirar nu genom att besöka sidan? Testa gärna att spela en film också.

    Kommentera gärna här ifall det fortfarande inte fungerar. Men om det strular, testa första att ladda om (refresha) sidan innan.

    Tack på förhand
    //Gurra

    gurra1978 svarade 14 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • slim_jim

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 05:55

    Funkar för mig med IE8 🙂

  • poppo

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 05:57

    Äntligen funkar kulingvarning igen (på jobbet, IE6).
    Tack för det!

  • kine

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 06:17

    gomorron Gurra,

    sidan och filmer funkar fint för mig (ie).

    /henk

  • bananen

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 06:32

    Jag tycker vädersidan fukar dåligt i IE. Apelviken ser helt platt ut och inte en våg i sikte i Halmstad. Annars är det tidernas site även i IE

  • gurra1978

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 07:31

    Vad bra att höra att det fungerar nu. Tack för hjälpen allesammans.

    Bananen, jag kan inte göra mycket åt vädret men du kan få låna min Goya ONE 85 som kommer bli perfekt för dig. Måndag och tisdag morgon till lunch borde vara lugnt att låna den ifall du är i krokarna av Varberg.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fungerar kulingvarning.nu i era browsers?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.