Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gain a minimum 4 inches instantly with the new Cautionkites + TEAMblogg!

  • nic

    Medlem
    7 december, 2008 vid 15:52

    Hehe, vet inte varför “4a-åring” och “fingerfärg” är två ord som dyker upp i huvudet på mig när jag ser designen. Fast zombie-temat går nog hem i de yngre tonåren.

    nic

  • samhansson

    Medlem
    7 december, 2008 vid 16:22

    Borde det inte va mer om Löv-1 på er hemsida, han är ju trots allt omslagspojke i SUESIAS magasin, eller är jag helt ute å cyklar?

  • anr

    Medlem
    7 december, 2008 vid 20:32

    Lövet är min idol!

  • cortex

    Medlem
    7 december, 2008 vid 21:32

    @nic 519929 wrote:

    Hehe, vet inte varför “4a-åring” och “fingerfärg” är två ord som dyker upp i huvudet på mig när jag ser designen.

    Märkligt. Precis samma ord som dyker upp i huvudet på mig när jag läser ditt inlägg.
    Det betyder nog något viktigt. Säkert.

    @nic 519929 wrote:

    Fast zombie-temat går nog hem i de yngre tonåren.
    nic

    You should know.

    /Kaj

  • cortex

    Medlem
    7 december, 2008 vid 21:37

    Sam, klockrent.

    Caution ser så rätt ut ihop med LÖV-1 att det vore rent brottsligt att inte kombinera dem i en ljuv symfoni av synergi.

    /Kaj

  • mav

    Medlem
    7 december, 2008 vid 21:41

    brutal comeback!!! K.O.

    Ser grymt fram emot att leka med några av dom där på högfjället i vinter =)

  • pjoter

    Medlem
    8 december, 2008 vid 03:58

    mummel…… vill också ha en mayhem X i mina händer…..

    NIC, nu mumlar du allt rätt rejält! Caution har en riktigt snygg design å zombie-temat är ju helt rätt! Både mayhem å zombie är ju sjukt hårdrock å de e så rätt det kan bli. Borde nog egentligen ha Bandana som teamåkare när jag tänker efter.

    Vad vill du hellre ha en goa hårdrockskites? Dansbandstema kanske?

    Hade det inte varit för att jag ska ut å köra mayhem imorrn i 28gradigt vatten hade jag nästan blivit irriterad av ditt gubbiga påhopp.

  • gurra_g

    Medlem
    8 december, 2008 vid 11:04

    De har väll stulit designen ifrån BRs halloween kollektion… Sykt fyle!

  • haze

    Medlem
    8 december, 2008 vid 14:37

    Vänta nu.. Så ni tycker ärligt talat att Ozone nya är så vackra då? Den grön-svart-vita och den röd-orange är ju sjukt osmakliga i mitt tycke. Sen den sista ser ju som den alltid har gjort. I och för sig så gillar jag inte eldsflammor heller. Men vad fan gör det?

    Den har ju inget med funktionen att göra eller? Och där gillar jag Caution i alla fall.

    Kan du sicka ner några till mig Kaj??

    Jäklar vilka påhopp mellan Ozone-teamet och Cautionförspråkarna nu.
    Ungefär som mellan Naish och Cabrihna 😉

  • sourra

    Medlem
    8 december, 2008 vid 15:12

    @Haze 520071 wrote:

    Jäklar vilka påhopp mellan Ozone-teamet och Cautionförspråkarna nu.
    Ungefär som mellan Naish och Cabrihna 😉

    Med den lilla skillnaden att Naish & Cab slåss tillsammans med näbbar och klor mot folk som älskar näbbar och klor (hoho, fågelskämt) för att hålla Varbergs surfspots tillgängliga.

  • yann

    Medlem
    8 december, 2008 vid 15:45

    Äh, vilka posers ni är! Spela roll hur dom ser ut! Vad blir nästa steg? Kites i senaste stentvätten eller Marimekko? Känsla, kvalité och flygegenskaper är det som räknas!

  • pjoter

    Medlem
    8 december, 2008 vid 21:43

    Yann, precis. att caution sen är snygga är ju bara en bonus. 😉

    De va väldans va du tjatar om att ni kämpar mot fågelskådarna hela tiden sourra. är det endast genom ditt hårda kämpande du lyckats få till över 4000 inlägg på steffo? 😉

  • sourra

    Medlem
    9 december, 2008 vid 06:56

    Tjatar jag om det? I så fall ska jag genast sluta. Så dumt av mig att dra upp nåt banalt som att kämpa mot förbud på våra spots. Seså, fortsätt nu att tjafsa om vems kite som är fulast.

  • henkeman70

    Medlem
    9 december, 2008 vid 08:25

    Sluta inte tjata om det Sourra. Jag vill informera mig om den typen av saker.
    Viktiga saker. Typ. 😉

  • milkman

    Medlem
    9 december, 2008 vid 10:52

    Haha. Vetifan varför jag trodde att denna tråden skulle vara och iontressant bara för det handlade om Caution. Korkat helt enkelt, hade Glömt bort att det blir personliga påhopp när Cortex är inblandad.. Härligt att någon håller i den gammla steffo “noll-tolerans” nivån så det blir lite drag!

    Keep it up, bra tråd!

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gain a minimum 4 inches instantly with the new Cautionkites + TEAMblogg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.