Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gain a minimum 4 inches instantly with the new Cautionkites + TEAMblogg!

  • gurra_g

    Medlem
    9 december, 2008 vid 18:38

    Jag hörde att BR-leksaker ville ha tillbaka sin fingerfärg och att de ska stämma Cautions för plagiat på deras senaste demondräkt

    http://www11.br-leksaker.se/Store?doSearch=yes&ProductId=612762&area=BRFT&Searchtext=&Price=&menu=HALLOWEE&GroupId=HALLOWEE&SuccTPL=BRG2_st06bTPL&GroupId4=&GroupId3=&GroupId2=&GroupId1=&Age=&Gender=B

  • cortex

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:59

    BR-leksaker? “Intressanta” ställen du är och surfar omkring på. Fast jag ska väl inte säga att det var helt otippat.

    BTW, det heter *Caution*.

    Men det är lugnt Gurra. Din demondräkt är säkert lika het nästa år när du ska ut och tigga godis på Halloween.

    Fantasikt kul att alla på det här forumet nu garanterat vet vad Caution har för kitesortiment. Tack för all draghjälp med marknadsföringen! 😀

    För er som vill testa kitesen (istället för att leka med fingerfärg hos annat märke) kan gå in på http://www.caution.se/?load=team och ta kontakt med er närmaste teamrider för en provtur.
    (Fast efter den här tråden behöver jag knappast skriva URL’en längre… alla vet nog vart man hittar siten ändå)

    /Kaj

  • yann

    Medlem
    9 december, 2008 vid 21:24

    Varsågod, den bjuder vi på! In med er nu och hacka på den nya Ozone-designen så vi också får lite publicitet 😀

  • nic

    Medlem
    10 december, 2008 vid 00:34

    Va! E toys’r’us-gänget kvar här å hänger läpp. Kom igen nu över till våran tråd 🙂

    nic

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gain a minimum 4 inches instantly with the new Cautionkites + TEAMblogg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.