Senaste nytt Forums Vågsurfing Galicia, La coruna

  • Galicia, La coruna

    Publicerad av want_to_go_surfing på 3 juni, 2006 vid 12:32

    Hej!
    Någon som varit i La coruña i Spanien, Galicía? Vi ska dit nu i juni, vore kul att höra hur det är där! Ska bo på deras surfcamp…

    petter svarade 17 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • muche

    Medlem
    5 juni, 2006 vid 18:51
    want_to_go_surfing wrote:
    Hej!
    Någon som varit i La coruña i Spanien, Galicía? Vi ska dit nu i juni, vore kul att höra hur det är där! Ska bo på deras surfcamp…

    Jag bor i Santander och var i A Coruña och andra delar av Galicien i November. Kan bara säga att det är bra som fan. Surfade pa tva stallen dar som jag inte kommer ihag vad de hette for ogonblicket. Surfet i Santander ar bra men ganska crowded, Galicien plockar upp mera swell och jag tror det ar mindre folk dar efterssom det ligger ganska avlagset i Spanien. Finns en spansk surfguide som vi anvande oss av nar vi var dar, dar finns fakta om massor av spots och vid vilka swell de funkar.
    Har ni mycket tid och ar duktiga sa borde ni ta er till Rodiles i Asturias, ihalig kanonvag i klass med Mundaka. Har varit dar och tittat pa den, lite utanför mina egenskaper och valdigt lokaliserat…. men ser jevla gott ut!!
    Ha det sa kul

  • petter

    Medlem
    7 juni, 2006 vid 12:56

    Var i galicien för ett antal år sedan, surfade Doninos, San Xorxe och Santa Comba som samtliga ligger strax norr om El Ferrol. Mycket trevligt!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Galicia, La coruna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.