Senaste nytt Forums Vågsurfing Galicien Bräduthyrning?

  • Galicien Bräduthyrning?

    Publicerad av gollum på 22 maj, 2006 vid 08:58

    Aloha
    Har hittat billig resa till santiago de compostela med Ryanair men dom verkar inte allt för glada i surfbrädor och tar ut grymma priser plus att dom fråntar sig allt ansvar…
    Nån som vet om man kan hyra brädor i närheten av la coruna? priser? Finns det begangnade brädor? priser?
    Häng löst!

    blueride svarade 17 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • danielf

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 11:20

    Well, det är klart, om det blir fyra stopp T&R, så blir det dyrt med Ryan, men annars tycker jag 22,50€ är en ganska human avgift per hopp, bara att de att man måste flyga via Stanstead för att komma längre söderut än Frankfurt, vilket är surt.

    vet inget om uthyrningen, men googla eller fråga en polare med Stormrider guide alt. Footprint Surfing europe.

  • gollum

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 12:17

    Håller med om att priset hade varit överkomligt men bara om dom inte haft med raderna vi tar inget ansvar för att brädan kommer till rätt destination, anläder vid rätt tidpunkt eller kommer fram hel. Vill ju inte ha tre bodyboards väntandes på mig på Island eller nått när allt jag ville var att få 1 longboard till Spanien;)
    Har kollat i Stormrider guide men hittar inget, har beställt deras ny guide som kom nu i år men den har ej kommit än. Nån som har den? står det nått i den om uthyrning i galicien?
    Häng löst

  • danielf

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 12:20

    Har också beställt den, förmodligen var jag en av de första, i Sverige åtminstone, att lägga en order, och har heller inte fått den. Hörde att de fått lite trubbel, enl. deras egen hemsida och forum, så skall den släppas i Juni. Amazon lovade maj tidigare så…

  • blueride

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 06:43

    Finns surfbutiker i både La Coruna och Ferrol, går säkert att hyra/köpa begagnat om man vill komma billigt undan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Galicien Bräduthyrning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.