Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gängras i knät.. kul.. här har ni mina grejer..

  • pjoter

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 22:20

    fan va trist!! 🙁

    hoppas de läker bra så du iaf e fit for fight nästa år!

    kanske kan plocka fram kiteboaten och köra fort? 🙂

  • sidpiraya

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:21

    Fy fan……..

  • gh0st

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 09:00

    Fan sånt är riktigt tråkigt, jag vet hur det känns. Råkade ut för en mc-olycka förra sommaren och fick gott sitta och vila hela resten av året…
    Trist, hoppas du blir bättre snabbt.

  • hugeo

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 23:48

    Bra var det för nu har han fått mig att sluta köra…

  • milkman

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 08:08

    Ere korsbandskada??
    Det går att köra utan kosband också, träna upp benen som fan och köp ett svindyrt knäskydd (som du ifall du är riktigt skicklig kan förhandla dig till från landstinget). Åsså opererar du dig till vintern istället.
    Fast var försiktig med menisken ifall den är skadad.

  • gh0st

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 11:55

    Jag kör med meniskskada, det är ok att kita med faktiskt. Det gör mer ont att springa än att vara ute på brädan.

  • gogga

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 13:26

    jag brukar kajta snuvig, det går rätt okej faktiskt. det är jobbigare att snyta sig

  • jacko

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 13:52

    Och det skönaste e att man bara kan snyta sig ute till havs och sedan bara gnida med handleden mot den snoriga läppen. Är man skicklig så ser ingen, ser någon så säger man att det e vattenstänk. så JÄVLA soft

  • johanw

    Medlem
    26 maj, 2006 vid 06:24

    wörd…

  • pepa

    Medlem
    26 maj, 2006 vid 09:36

    Fan va tråkigt att höra brorsan. Hoppas du har bra läkkött och att du har att göra så du inte blir Loco som jag!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gängras i knät.. kul.. här har ni mina grejer..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.