Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gängras i knät.. kul.. här har ni mina grejer..
-
Gängras i knät.. kul.. här har ni mina grejer..
Publicerad av dmp på 22 maj, 2006 vid 21:44happ.. bara att inse då.. va hos ortoped idag. Blir inget åka för mig det här året *wiewie* *bölar* kul jul.. här har ni mina grejer. Skynda fynda era gamar.
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=8187
//Jake
pepa svarade 18 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
fan va trist!! 🙁
hoppas de läker bra så du iaf e fit for fight nästa år!
kanske kan plocka fram kiteboaten och köra fort? 🙂
-
Fan sånt är riktigt tråkigt, jag vet hur det känns. Råkade ut för en mc-olycka förra sommaren och fick gott sitta och vila hela resten av året…
Trist, hoppas du blir bättre snabbt. -
Ere korsbandskada??
Det går att köra utan kosband också, träna upp benen som fan och köp ett svindyrt knäskydd (som du ifall du är riktigt skicklig kan förhandla dig till från landstinget). Åsså opererar du dig till vintern istället.
Fast var försiktig med menisken ifall den är skadad. -
Jag kör med meniskskada, det är ok att kita med faktiskt. Det gör mer ont att springa än att vara ute på brädan.
-
jag brukar kajta snuvig, det går rätt okej faktiskt. det är jobbigare att snyta sig
-
Och det skönaste e att man bara kan snyta sig ute till havs och sedan bara gnida med handleden mot den snoriga läppen. Är man skicklig så ser ingen, ser någon så säger man att det e vattenstänk. så JÄVLA soft
-
Fan va tråkigt att höra brorsan. Hoppas du har bra läkkött och att du har att göra så du inte blir Loco som jag!
Logga in för att svara.