Senaste nytt Forums Vågsurfing Garcia är en våldsam herre

  • Garcia är en våldsam herre

    Publicerad av m3lk3r på 19 februari, 2011 vid 21:09

    Check this out:
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=8pe5p0zjagk&feature=player_embedded”]YouTube – 18seconds breaka pro drama.MP4[/ame]

    Kolla kommentarerna på Youtube-klippet också, Sunnys andra son Kaila sitter och hotar och svär för att folk är arga på hans farsa..

    Något jag inte upplevt i någon annan sport (men som säkert finns där ändå) är all fientlighet. När jag var i Portugal träffade jag så mycket surfare (svenskar och folk från andra länder) som berättade hur dom hatade “dom där jävla vindsurfarna/SUParna/kitarna/longboardarna/bodyboardarna, blev t.o.m. nära slagsmål ute i vågorna en gång.
    Sen finns det ju beefen mellan många kitare och vindsurfare och den där local-mentaliteten som jag till viss del kan förstå.. Jävligt mycket bråk alltså!

    dawwg svarade 13 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dawwg

    Medlem
    20 februari, 2011 vid 11:12

    riktigt galen fight! blir väll mer rivalitet när det enbart handlar om att plocka sina vågor. vågorna är ju inte lika frekventa som vinden när man kitar..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Garcia är en våldsam herre

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.