Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Gasolkök med 2 brännare, var köper jag det?

  • Gasolkök med 2 brännare, var köper jag det?

    Publicerad av mag på 13 maj, 2004 vid 11:23

    Helt inte ett rostfritt för 2500kr utan kring 1200kr! Gärna på postorder eller över internet.
    /Magnus, Göteborg

    ixen svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • judo-freddan

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 12:41

    Här t e x: http://www.kamafritid.se

    Mvh
    Fredrik

  • mag

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 13:44

    Tack!
    Där fanns mycket prylar. Jag hittade ett hos Allgas i Göteborg för 1275 men jag har inte kollat på det ännu. Slang, tub och ventil tillkommer.
    /Magnus

  • johan_m

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 14:05

    Hej!
    Detta gasolkök har jag och det kan jag rekomendera, fick betala 1800kr kompl med gasoltub och slangar, annars kostade det runt 1200kr.

    Gasolkök

    //johan

  • brickan

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 14:23

    köp två bärbara en lågigt på netto för 99

  • gurra1978

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 15:49

    http://www.jula.se

    Portable gasolkök 399 kr

  • mag

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 21:11

    Jag kollade på det köket men de rekommenderade Classic för inomhusbruk då Valhall var för hög effekt (syreförbrukning?) för att köra inomhus, enligt Primus. Tyvärr fanns ingen som sålde det här i Götet men jag hittade ett liknande som jag ska kolla på imorgon.

  • ixen

    Medlem
    13 maj, 2004 vid 21:32

    Jag och min polare var på roadtrip i Frankrike och köpte ett på Järnia, järntorget för typ 12-1500 spänn…fick slang men inte gasolflaska…Om du ska söderut så är ett tips att du har campingas kombatibelt då man tydligen inte har detta system i Sverige…enligt killen på järnia iaf..Det funkade tokbra som kök.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Gasolkök med 2 brännare, var köper jag det?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.