Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gävletrakten i morgon måndag?

  • Gävletrakten i morgon måndag?

    Publicerad av argulander på 3 augusti, 2008 vid 13:01

    Ser ut att bli riktigt bra tryck på ost en bit norrut. Nån som har något tips på något bra spot däruppe för ost? Kan också tänka mig nån form av samåkning upp, har ett släp. Vi är 2 st kan nog få plats med 2-3 st till så kan man dela på reskostnaden. Bor i Segeltorp strax söder om Sth.

    Klas

    dude svarade 15 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • martin71

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 13:18

    Prognosen är onekligen lovande. Har inte varit på Rullsand ännu, men är sugen.

    Annars tänker jag ta mig till Väddö. Är dock inte såvärst bekant med den trakten heller så jag undrar om du (eller någon annan) kan rekommendera en bra vågspot där för ostliga vindar.

    Åker egen bil.

    /Martin Stålfors (0734375656)

  • tim-eriksson

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 13:53

    Helvete vad det ska blåsa då… Jag jobbar imorgon men håll steffo och allmänheten uppdaterad var folk åker så kommer jag ut på eftermiddagen/kvällen och kör.

  • argulander

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 13:58

    @Martin71 486789 wrote:

    Prognosen är onekligen lovande. Har inte varit på Rullsand ännu, men är sugen.

    Annars tänker jag ta mig till Väddö. Är dock inte såvärst bekant med den trakten heller så jag undrar om du (eller någon annan) kan rekommendera en bra vågspot där för ostliga vindar.

    Åker egen bil.

    /Martin Stålfors (0734375656)

    Är dålig på Väddö, nån annan vet säkert, lite taskigt med P-platser på en del ställen har jag förstått. Kan kanske vara lite svårt att ta sig ut också om det är rak onshore som det väl kanske blir på ren ost.

    Funderar nu lite på Kapellskär, betydligt närmare 10 mil från mig och det verkar som det skulle blåsa där också. Till Rullsand är det 17 mil lite i drygaste laget.

    Klas

  • dude

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 09:26
    argulander;486795 wrote:
    Är dålig på Väddö, nån annan vet säkert, lite taskigt med P-platser på en del ställen har jag förstått. Kan kanske vara lite svårt att ta sig ut också om det är rak onshore som det väl kanske blir på ren ost.

    Funderar nu lite på Kapellskär, betydligt närmare 10 mil från mig och det verkar som det skulle blåsa där också. Till Rullsand är det 17 mil lite i drygaste laget.

    Klas

    Rullsand är betydligt bättre väg till än till Väddö. Lika lång tid, om inte mindre, att ta sig till Rullsand än till Väddö på småvägarna som man måste ta dit.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gävletrakten i morgon måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.