Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Gävletrakten

Taggad: ,

  • Gävletrakten

    Publicerad av ribe68 på 2 januari, 2015 vid 15:56

    Funderar på rullsand imorgon, vore kul nu när snö och is åkat har börjat, varför inte köra lite vatten oxå, bra mix så här på nya året. Ses

    azguz svarade 4 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • ribe68

    Medlem
    3 januari, 2015 vid 17:52

    Funkade inte att komma ut på ett säker sätt, hela stranden full av drivis och isflak som kom surfande i vågorna

  • ribe68

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 17:45

    Skickade ner Juri till rullsand för att gräva bort all snö och is från stränderna, på lördag den 21/3så ska det bralla på med lite sol och dans på vågorna och då får vi se om det går att köra. Hoppas fler tar sig ut jag med bara min förkylning släpper

  • bjorn-daniels

    Medlem
    22 mars, 2015 vid 11:08

    Blev det nåt, prognosen såg inte så där fantastisk ut.
    Är det isfritt så man kan köra?
    Är bommen öppen?
    Vore kul om man kunde komma igång (kör iofs Vindsurf men all tid på vatten är ju bra)

  • ribe68

    Medlem
    22 mars, 2015 vid 19:44

    Vi hoppadeöver lördagen, Jag var för risig, och Johan var upptaget med annat. Men idag Söndag var vi till Engeltofta för att köra lite i snöfallet, men vinden vred utåt efter ett tag och då kändes det inte säkert längre, Med vatten premier är avklarad.

  • ribe68

    Medlem
    26 mars, 2015 vid 21:06

    Var ner till plajja dela Konsum. (Brädviken,konsumbadet, Storsandsbadet som det igentligen heter) 8-10m/s oso Perfa så här efter jobbet, visserligen så snöar det inne i Gävle men jag märkte inte av det, lite ensamt men hellre det än inte alls. Syns på vattnet gott folk

  • ribe68

    Medlem
    26 mars, 2015 vid 21:12

    Glömde att nu finns det en fisboksida med Gästrike Kitesimmare än så länge är det mest snö körar bilder och info, men vi delar med oss av livets godsaker, Tack för att du fixar Johan.

  • ribe68

    Medlem
    7 april, 2015 vid 20:20

    Gästrike Kitesimmare var ner till Rullsand för en liten eftermiddagstur, ville bara meddela alla som brukar kolla här att vi är igång och kör vatten

  • ribe68

    Medlem
    17 april, 2015 vid 15:07

    Nu försvan det jag skrev. Fortsätter enmanstråden. Vi varpå Rullsand igår eftermiddag och körde, i skiftande vindar. Jag ska dit i helgen igen, då de flesta i Gästrikekitesimmare är upptagna med annat verkar det som om jag blir själv med hela härligheten, borde vara gratis att parkera även i helgen så välkomna till Rullsand. Ses på vattnet.

  • ribe68

    Medlem
    19 april, 2015 vid 07:46

    Jag och wasse pyser ner till Rullsand nu söndag förmiddag. Kahon appen sjukt bra Stort tack till du har fixat, svårt att fixa helhetsbild av vindarn nu när Eggegrund ligger ner, Johan påpekadedet för sjöfartsverket som bara rycket på axlarna o sa vi får se om vi orkar fixa det Ses på vattnet

  • ribe68

    Medlem
    23 april, 2015 vid 04:54

    Har ju lovat att skriva när vi ska ut, efter jobbet kiting idag ca16tiden Ser ut som Hedåsbadet i Sandviken om det inte vrider upp mer nordligt isåfall Rullsand, ses på vattnet

  • ribe68

    Medlem
    24 april, 2015 vid 06:32

    Ni uppsalakitare stack för tidigt i torsdags fick en bra stunds köra fram till strax efter 19 då jag var tvungen att sticka hem pg familjen,

  • ribe68

    Medlem
    4 maj, 2015 vid 13:03

    kör förmodligen på konsumbadet på norrlandet i eftermiddag efter 16, dumt att inte använda vinden, syns på vattnet

  • ribe68

    Medlem
    8 maj, 2015 vid 06:04

    Förmodligen kör jag Hedåsbadet i eftermiddag fredag 8/5 om det blir som Yr vill.

  • ribe68

    Medlem
    21 maj, 2015 vid 17:13

    Ser ut som en hedåstur imorgon fredag 22/5 vi verkar bli fler än sist då jag var där och fick 4timmar på vatten. Kör hårt syns i sandviken

  • ribe68

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 04:51

    Vi kör Hedåsbadet i eftermiddag, aftervörk kiting börjar bli en vana det här med kiting i Sandviken på fredagar 29/5

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Gävletrakten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.