Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gbg flytt, spotguide o riders?

  • Gbg flytt, spotguide o riders?

    Publicerad av sernevi på 10 augusti, 2006 vid 21:46

    Flyttar till gbg på tisdag, o om gud är god och studierna går vägen stannar jag rätt många år, så jag tänkte att de vore en plan att leta upp lite kitespots där uppe.. Finns det några nybörjarvänliga där eller?
    O finns det några andra “noobs” att utvecklas med? Känns som att det lär gå lite bättre om man har lite folk att köra med och tagga varandra till att köra lite hårdare.. Tenderar att bli så me skidor iaf.
    Såg en bil fullproppad me kitegrejjer när jag var uppe senast, så jag VET att det finns folk som kör..

    O hur går de med transport o så till vattnet? Går det att ta sig utan att det kostar en smärre förmögenhet i biljetter o grejjer?

    // S

    ((Kontaktannons ftw! 😀 ))

    sernevi svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • klw

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 22:35

    Jag är noob och hänger gärna med ut. Askimsviken är nog närmast och funkar om det blåser SV. När det gäller spots så antar jag att Du känner till Ytspänning. /KLW

  • svinet

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 06:41
    klw wrote:
    Jag är noob och hänger gärna med ut. Askimsviken är nog närmast och funkar om det blåser SV. När det gäller spots så antar jag att Du känner till Ytspänning. /KLW

    Brukar inte vara några problem att posta ett inlägg när det blåser o haka på. Spelar inte så stor roll att man är nybörjare! Bara att haka på

  • cheech

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:21

    Fan vad tufft det hade varit med en Kite-linje annars! Som åker till den spoten som passar under den aktuella dagens vindförhållande! Ngt för Västtrafik att fundera på!!

  • sernevi

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:35

    Uhm. Hade ingen aning om ytspänning. Men nu vet jag. sweet as 😀
    Är mer eller mindre nybörjare på hela västkustgrejen, eller iaf gbg.. Har lite släkt en bit ner, men fan, jag o geografi.. >_<
    Men det går mao att ta sig ut utan större problem? För även om csn är vänliga o sponsar en med kitegrejjer som belöning efter ett år på nudlar bidrar dom knappast me penga nog för en bil..;P

    //S

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gbg flytt, spotguide o riders?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.