Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gbg vid syd-sydost?

  • draksurfarn

    Medlem
    8 september, 2003 vid 14:43

    Torkelstorp?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 september, 2003 vid 14:50

    Nu blåser cet typ ost…

    då kan man tydligen köra i draget vid gottskär ute i onsala…

    /T

  • danielsan

    Medlem
    8 september, 2003 vid 22:32

    Stämmer bra! Jag och två polare var i Draget idag och det var riktigt bra. Vindarna var relativt stabila. Stället är långgrunt så det är bra för nybörjare. Det är dock en hel del snäckor på botten, så det är bra att ha något på fötterna om man tenderar att gå mkt.

    Det skall ju blåsa samma vindriktning imon så då blir det väl att dra dit igen! Man får ju se till att utnyttja vinden när den väl är här!

  • mozzy

    Medlem
    9 september, 2003 vid 10:56

    Jag var i Torkelstorp å det funkade ganska bra, lite byigt dock.
    Började köra vid 13-tiden funkade bra till ~16-tiden, då vinden dog av, (när det kom mer folk hehe).
    Jag noterade även en launch-krasch… Det verkade som en kommunikations miss…. Synd på en nästan sprillans ny BlackTip som valde och landa i staketet med taggtråd…
    Vill gärna trycka på det som många andra redan sagt; SÄKERHET!!! Denna gången gick det ju bra, (för piloten iaf), men det behöver ju inte alltid göra det…

    Hur som helst,idag blåser det friska 12m/s!!!!!

    *Cut deep´n fly high*

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 september, 2003 vid 13:31

    Det va en rugig komunikations miss stod och grejade med bommen,såg i ögonvrån att kiten va på väg upp gjorde en otrolig och välplacerad kiteloop i tagtrådsstängslet.
    håll er till det vind lösa kungälv eller lär er hur man tar upp en kite. [color:black] [/color] [color:black] [/color] [color:black] [/color]

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 september, 2003 vid 14:10

    Var ligger torkelstorp ??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gbg vid syd-sydost?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.