Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GC (POZO) bra jan-febr, nån som vet?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 december, 2001 vid 08:11

    11 januari till februari förra året hade vi lätt 70% över 10 m/s. Det blev några 6.3 dagar i Bahia o Aguila men mest 5.3 i Pozo.

    Hoppas det blir lika bra i år, åker 10 januari =)

    /stefan

  • aerial-arnie

    Medlem
    3 december, 2001 vid 17:02

    yihaaaaa, det låter ,mycket bra. Jag tar med allt mellan 7.0-4.0 (freestyle o wave) då blir det antagligen surf varje dag! Jag tänker också åka vid mitten av januari, men snål som jag är väntar jag på sista minuten resor. Nu kan man t.ex. åka 1 vecka till GC för 1300:- inkl boende. Skitbiligt! Man struntar i åka hem, söker nåt annat boende och ser hur det blir 4 veckor senara med resan hem!

    Tack för dina uppgifter

  • _frippe_

    Medlem
    3 december, 2001 vid 20:54

    Jag har funderat på att åka iväg lite senare, typ februari/mars. Någon som har erfarenhet av vindarna i Pozo då?

  • portin

    Medlem
    5 december, 2001 vid 17:33

    Är det lätt att få tag i flyg hem därifrån efter de 4 veckorna? Jag hade lite problem när jag skulle hem från lanzarote, flög till glaskow buss till london flyg till malmö buss hem, till gävle. Hur får man tag i nått billigt boende när hotell veckan tar slut?
    Johan

  • aerial-arnie

    Medlem
    7 december, 2001 vid 13:45

    boende kan du alltid hitta, eller surfa till http://www.cutre.com dem hyra ut lägenhet (ägara, jonas är ju svensk!). Förförra året gjorde jag samm på lanza, det fanns inte så mycket men på slutet hittde jag nåt för 1500:- ändå! det löser sig alltid!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GC (POZO) bra jan-febr, nån som vet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.