Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Get out of bed bitches..

  • nordstedt

    Medlem
    17 december, 2008 vid 18:48

    Okej denna båten är inte så cool men eftersom att jag ska jobba på den så får ni gärna komma med förslag om var vi ska ha den. Borde inte va så svårt att få upp henne på nåt grund :santa:

  • johanw

    Medlem
    17 december, 2008 vid 19:02

    @nordstedt 521530 wrote:

    Okej denna båten är inte så cool men eftersom att jag ska jobba på den så får ni gärna komma med förslag om var vi ska ha den. Borde inte va så svårt att få upp henne på nåt grund :santa:

    i habo så klart!!

  • krillan82

    Medlem
    17 december, 2008 vid 20:08

    @nordstedt 521530 wrote:

    Okej denna båten är inte så cool men eftersom att jag ska jobba på den så får ni gärna komma med förslag om var vi ska ha den. Borde inte va så svårt att få upp henne på nåt grund :santa:

    om du får in fanskapet i fyrkantsdammen i habo så ska jag jag personligen skriva ut ett elcapitano bevis till dig.

  • christian12345

    Medlem
    17 december, 2008 vid 20:21
    nordstedt;521530 wrote:
    Okej denna båten [..]

    Står det Gryt på den? Som i Gryts skärgård?

  • nordstedt

    Medlem
    17 december, 2008 vid 20:34
    christian12345;521544 wrote:
    Står det Gryt på den? Som i Gryts skärgård?

    Ja det stämmer. Dina trakter eller? Förresten så är din kite hos mig nu och kommer till Skåne på Söndag.

  • jonaish

    Medlem
    17 december, 2008 vid 21:30
    nordstedt;521530 wrote:
    Okej denna båten är inte så cool men eftersom att jag ska jobba på den så får ni gärna komma med förslag om var vi ska ha den. Borde inte va så svårt att få upp henne på nåt grund :santa:

    fan ska du bli sjöbuse, jävla lyckost 😀

  • jonaish

    Medlem
    17 december, 2008 vid 21:42
    Krillan82;521524 wrote:
    Denna bild är tagen från skateholm för ca 10 – 15 år sedan. SYDKUSTEN ROCKAR

    SYDKUSTEN KAN!

    så här ska det se ut, haha…

    [IMG]http://kbimg2.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=KB&Dato=20060222&Kategori=SKANE&Lopenr=102220794&Ref=H3&MaxW=800&title=1[/IMG]

  • sourra

    Medlem
    17 december, 2008 vid 23:17

    @nordstedt 521548 wrote:

    Ja det stämmer. Dina trakter eller? Förresten så är din kite hos mig nu och kommer till Skåne på Söndag.

    Du är ensamseglaren Martin, glöm inte det…

  • christian12345

    Medlem
    18 december, 2008 vid 17:35
    nordstedt;521548 wrote:
    Ja det stämmer. Dina trakter eller? Förresten så är din kite hos mig nu och kommer till Skåne på Söndag.

    Ja, jag kommer från gränsen mellan Gryt och S:t Annas skärgård. Trodde inte det fanns så stora båtar där – den största jag har sett är fiskare Elofs kutter 🙂

    Tack för kite-transport, jag ringer söndag eller måndag…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Get out of bed bitches..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.