Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen GETWET vanen kommer inte till HP

  • GETWET vanen kommer inte till HP

    Publicerad av getwet på 23 maj, 2006 vid 09:57

    Tyvärr så rullar inte min buss in till HP nu i helgen som info för er som var nyfikna på nya motormontaget. Saknas några delar ännu som inte kommit från andra sidan Atlanten. Skit osså……Någon annan helg kanske…:mad:

    Jag fick sänka mig så lågt så det blir till att åka en Toyota buss istället, enbart som resenär måste jag få påpeka, vägrar ratta!

    santawasasurfer svarade 17 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • kesse

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 13:42

    Har du plockat ner en smalblock med kompressor eller nåt liknande kul?

  • imported_macts

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 14:43

    Tycker du ska bogsera dit den så att vi har nåt att kolla på:-)

  • judo-freddan

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 15:28
    getwet wrote:
    Tyvärr så rullar inte min buss in till HP nu i helgen som info för er som var nyfikna på nya motormontaget. Saknas några delar ännu som inte kommit från andra sidan Atlanten. Skit osså……Någon annan helg kanske…:mad:

    Jag fick sänka mig så lågt så det blir till att åka en Toyota buss istället, enbart som resenär måste jag få påpeka, vägrar ratta!

    Aj fan. Surfbuss-Sverige ryser av obehag. 😉 Hmm, själv fick jag precis tillbaks Peggan från bilmeken där de har provtryckt kylsystemet och kunde till min glädje inte hitta något läckage. Ingen “grädde i oljan” heller. Puh! Testade för att nivån började sjunka oroväckande fort i höstas. Dock aldrig vid kortare sträckor. Krävdes att man låg i 90-100 i några mil för att det skulle märkas. Gjorde inte något åt det och sedan fick den stå över vintern. Ska börja med en tripp till Motala för lite segling ikväll så får vi se hur det känns inför Kristi H sedan. Någon som har en idé om vad fenomenet kan bero på?

  • charlieb

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 19:43

    Toyota som är så fint, du kommer tvärsälja vanen jag lovar. När du hör en ansträngd Hiacemotor så kommer du smälta.

    Vi ses!

    charlieB

  • jeppe

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 16:45
    getwet wrote:
    Tyvärr så rullar inte min buss in till HP nu i helgen som info för er som var nyfikna på nya motormontaget. Saknas några delar ännu som inte kommit från andra sidan Atlanten. Skit osså……Någon annan helg kanske…:mad:

    Jag fick sänka mig så lågt så det blir till att åka en Toyota buss istället, enbart som resenär måste jag få påpeka, vägrar ratta!

    Va fasen säger du då?

    Nästa gång får du inte åka med inne i bilen, du får åka med fastsurrad på takräcket alternativt tolka efter, det är bara att välja 😀

  • jester

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 17:39

    Med tanke på hur han stank efter att inte ha duschat på 4 dagar, så hoppas jag att han fick åka på taket hem… 😉

  • imported_macts

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 19:18

    Att inte duscha hör faktiskt till en äkta Haga-tripp…..men kul hade vi!!!

  • swe-496

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 21:04

    Mmmm kul hade vi…;)

  • getwet

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 15:25

    Och nu ligger 330hk och ett djävulskt vrid på plats, snart dags att dra igång den. Ska bara nolla motorn och i med fördelaren, och lite till. (mycket och där)

  • jester

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 09:02

    Snart redo för en tripp till TT då…

  • getwet

    Medlem
    6 juli, 2006 vid 20:13
    Jester wrote:
    Snart redo för en tripp till TT då…

    Nu är den igång, kommer till TT nästa kuling. Vilken djävla sång det blev i den!

  • jester

    Medlem
    7 juli, 2006 vid 21:35

    Gött! Kul att du fick ihop prylarna! Nu väntar vi bara på nästa kuling. Är lite lätt sugen nu…

  • santawasasurfer

    Medlem
    10 juli, 2006 vid 20:52
    getwet wrote:
    ..Och nu ligger 330hk och ett djävulskt vrid på plats.. QUOTE]

    nästan som mitt nya åk då.. 30 svinstarka hk från 62 hehehe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen GETWET vanen kommer inte till HP

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.