Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gislöv eller närliggande imorgon och ev tors?

  • Gislöv eller närliggande imorgon och ev tors?

    Publicerad av above_the_law på 23 oktober, 2007 vid 09:19

    Hallå, verkar blir bra fart på vindarna på ostkusten några dagar nu, men skit på v-kusten. Jag ska ner till Skåne i jobbet och tänkte ta en sväng till några goa vågspots.
    Någon som är på?
    Arild (hemma fortfarande?), Robban, Hasse, Che, Tompa, Bengan, Alex, Jacob, Henke, Kent Z mfl?
    /Nicco

    skotten svarade 16 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • haze

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 09:36

    Jag är på om någon mer kommer med. Sjukt sugen nu 😉

  • jonaish

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 13:56

    Det är omtänksamt av er att besöka mig! men jag är inte hemma imorron, så ni får dra till någon annan!!

  • above_the_law

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 15:24

    Ok,
    jag drar tidigt imorgon (ons) för att ha lunchmöte i Helsingborg (12-13). Sedan drar jag direkt till Gislöv och planerar att övernatta extremt billigt:-).
    Om det är bra med vind på torsdag så stannar jag hela dan. Annars blir det att dra uppåt Gbg för att jobba….
    Hör av dig om du kommer iväg:-)
    Nicco
    @Haze 423998 wrote:

    Jag på om någon mer kommer med. Sjukt sugen nu 😉

  • skotten

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 04:44

    ahh baaajs, I haveheaps of stuff to get out of the way today, so I aint gonna be able to hit G-Löve… but if its windy tomorrow, I will gladly come across with the tent and some alcahol tonight.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gislöv eller närliggande imorgon och ev tors?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.