• pjoter

    Medlem
    5 april, 2009 vid 20:21
    Davids;538838 wrote:
    Håller med Roland, jävla tur att bow/sle/hybriderna kom… Minns innan när bara C-kites fanns. Alla fick göra walk of shame eftersom det är omöjligt att ta höjd med en C-kite… Folk dog som flugor till höger och vänster då det inte fanns någon typ av safety, och ingen kunde göra några tricks alls….

    Ibland blir man förundrad över hur korkade vissa människor är.

    Du tycker inte att vi har fler duktiga fotografer nu efter att digitalkamerorna kom heller eller? För inte har väl folk snabbare blivit duktiga på att ta kort nu än när man var tvungen att skriva upp vilka inställningar man hade på de olika korten för att komma ihåg å lära sig.

    Gissar att du fortfarande vevar igång din telefon och bara äter torkat kött på sommaren bara för att visa att man faktiskt klarade sig fint innan kylskåpen och frysboxarna.

    Självklart kör du bil med osynkad växellåda också väl? för såna onödigheter som synkade lådor och automat är bara mesigt.

    Jag hoppas verkligen att du konstant kör på 2-linors kites från 2000 för 4 linor å annat modernt mumbojumbo är ju egentligen bara fösämringar.

  • roland

    Medlem
    5 april, 2009 vid 20:32

    Vad e en frysbox?
    Va e en synkad växellåda?
    Flysurfer har väll 3 linor!!!

    Pappa säger alltid att jag e korkad……

  • davids

    Medlem
    6 april, 2009 vid 08:09
    pjoter;538938 wrote:
    Ibland blir man förundrad över hur korkade vissa människor är.

    Du tycker inte att vi har fler duktiga fotografer nu efter att digitalkamerorna kom heller eller? För inte har väl folk snabbare blivit duktiga på att ta kort nu än när man var tvungen att skriva upp vilka inställningar man hade på de olika korten för att komma ihåg å lära sig.

    Gissar att du fortfarande vevar igång din telefon och bara äter torkat kött på sommaren bara för att visa att man faktiskt klarade sig fint innan kylskåpen och frysboxarna.

    Självklart kör du bil med osynkad växellåda också väl? för såna onödigheter som synkade lådor och automat är bara mesigt.

    Jag hoppas verkligen att du konstant kör på 2-linors kites från 2000 för 4 linor å annat modernt mumbojumbo är ju egentligen bara fösämringar.

    Ja jäääävlar vilken rant! Måste få bra betalt som lobbyist för bowkites för att lacka ur så totalt.. Ta det lugnt för fan. Hitta en näsduk och torka tårarna nu. Knappt hjärnblödningsvarning på den…

    Det är väl knappast det faktumet att bow/hybrider/SLE är dåliga det handlar om, det är det ingen som har sagt. Jag kör själv Flexi Atom och tycker den är bra. Vad som har sagts däremot är att C-kites är uråldriga och värdelösa. Och det var det du som hävda. Och det känns ganska korkat och orimligt att påstå när företag fortfarande tillverkar, och åkare fortfarande använder (med stor framgång), C-kites.

    Ska kanske inte kasta pil när du ligger i kuvös, gubben…

  • skotten

    Medlem
    6 april, 2009 vid 08:23

    hahaha seriously guys.. use red text when using sarcasm in future so you both know whats going on lol…

  • cortex

    Medlem
    6 april, 2009 vid 12:34
    Roland;538940 wrote:
    Flysurfer har väll 3 linor!!!

    Nope. FS har inte haft någon kite i sitt sortiment med 3 linor sedan Extacy… som kom 2005. Dvs en smärre evighet sedan.

    BTW, de första bilderna (iaf den tredje) är från Megascenes “inofficiella SM” nere i skåne 2002 (var det va?). Jag har en del filmat från det eventet. Någon dag jag har tid ska jag sätta ihop en lite video av snuttarna.
    Ni kommer att få se ett antal gamla goa “legender” från detta forum köra C-kites och gamla PL-ARC för brinnande livet. He he he.

    /Kaj

  • chohoo

    Medlem
    6 april, 2009 vid 13:09
    skotten;538979 wrote:
    hahaha seriously guys.. use red text when using sarcasm in future so you both know whats going on lol…

    För dina utmärkta fredsmäklande egenskaper utdelas härmed en Alo … hrrmppff … en rykteskraft.

  • kvabbso

    Medlem
    7 april, 2009 vid 05:41
    skotten;538979 wrote:
    hahaha seriously guys.. use red text when using sarcasm in future so you both know whats going on lol…

    Ja det verkar vara ett MÅSTE i detta forum, men hur gör vi för dom färgblinda??

  • nic

    Medlem
    7 april, 2009 vid 06:51
    kvabbso;539153 wrote:
    Ja det verkar vara ett MÅSTE i detta forum, men hur gör vi för dom färgblinda??

    Utan de färgblinda får vi inte upp den speciella steffo-stämningen.

    nic

  • roland

    Medlem
    7 april, 2009 vid 13:02

    vadå röd text?

  • roland

    Medlem
    7 april, 2009 vid 13:06
    Cortex;539027 wrote:
    Nope. FS har inte haft någon kite i sitt sortiment med 3 linor sedan Extacy… som kom 2005. Dvs en smärre evighet sedan.

    BTW, de första bilderna (iaf den tredje) är från Megascenes “inofficiella SM” nere i skåne 2002 (var det va?). Jag har en del filmat från det eventet. Någon dag jag har tid ska jag sätta ihop en lite video av snuttarna.
    Ni kommer att få se ett antal gamla goa “legender” från detta forum köra C-kites och gamla PL-ARC för brinnande livet. He he he.

    /Kaj

    Nu har jag letat i minnet det var helt klart 2003!! Du har som vanilgt helt fel……..

  • skotten

    Medlem
    7 april, 2009 vid 13:24

    hahaha hasse is on a bitch rampage today

  • kasimir

    Medlem
    8 april, 2009 vid 11:04

    Herregud här är man borta från Steffo en vecka och se vad som händer.

    Kaj har du inte lyckats redigera filmen sen 2003 lär det inte hända nu.

    Pjott har du synkad transmission i den där sosselådan som blivit målad av en dagisklass från Murmansk? Det finns fler fotografer nu inte sagt att de är bättre. “Bilden” som Felix St Clair Renard säger i Snowroller.

    Davids på dem bara gött att du tagit av dig gogglesen och slutat sola utanför South Bar för att skriva ett vettigt inlägg.

    Chohoo vad fan är rykteskraft låter som nått man kammar hästar med.

    Steffo du har blivit konstigt blå och fyrkantig.

  • cortex

    Medlem
    8 april, 2009 vid 20:54
    Roland;539246 wrote:
    Nu har jag letat i minnet det var helt klart 2003!! Du har som vanilgt helt fel……..

    Ha ha… i h-vete heller. I så fall har du egen tidräkning. Tävlingen var i Augusti 2002 (typ 22-23:e eller något däromkring).

    Angående filmen… alla kan vara lugna; det har kommit in tillräckligt med mutor/dödshot för att filmen ska stanna utanför offentlighetens obarmhärtiga strålkastare.

    (Såvida inte husbygget blir alldeles för dyrt och jag behöver mer pengar. :grin:)

    /Kaj

  • roland

    Medlem
    9 april, 2009 vid 21:55

    Om jag har fel! Andra gången i mit liv…så ska jag fan ta o börja köra flysurfer…
    Vad sätter du imot?

  • cortex

    Medlem
    10 april, 2009 vid 08:17
    Roland;539797 wrote:
    Om jag har fel! Andra gången i mit liv…så ska jag fan ta o börja köra flysurfer…
    Vad sätter du imot?

    http://www.surfzone.se/forum/archive/index.php/t-9666.html

    Så… vill du ha dina Psycho4’or i vanliga utförandet eller i Deluxe-modellen? 😀

    /Kaj

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.