• Glädje!?

Publicerad av tomtenissen på 9 september, 2002 vid 18:37

Har för mig någonstans att vi längtar efter lågtryck kring dom brittiska öarna. Hoppas det är sant, eftersom jag läste följande på SMHI:
    “Över nordvästra Frankrike ligger ett lågtryck som rör sig långsamt norrut, det ligger i morgon över Brittiska öarna. “

Så, någon som vet, KOMMER VI FÅ MASSA VIND!??!?!?

olllle svarade 22 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • getwet

Medlem
    9 september, 2002 vid 20:37

Sorry, men det ser inte ut som vi får något de närmaste dagarna. Möjligen till helgen men inga kulingar direkt!
    Så det är bara att plocka fram formulan och pumpa igång……..

• olllle

Medlem
    9 september, 2002 vid 21:23

Laget i Brighton:
    Ang. lagtryck over de Brittiska oarna, sa stammer det bra, har osregnat hela dan och just nu blaser det som f-n! Om ni far nan kuling i svedala verkar dock osakert men hosten verkar lovande om jag forstatt tidigare inlagg ratt.

/Olle

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.