Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömde hängselen i Lejet igår

  • Glömde hängselen i Lejet igår

    Publicerad av mes på 12 augusti, 2014 vid 16:58

    Jag har alltid undrat hur man kan glömma bort saker efter surfet….nu vet jag. Om någon hittat en välanvänd Fanatic midjesele med en hel del gaffa på spännena så är jag glad om jag får veta var jag kan plocka upp den. Den ligger nog i vasskanten på riggytan i Lejet och det var igår jag glömde den.
    Vänligen,
    Mats

    duaneloken svarade 9 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • raggarn

    Medlem
    12 augusti, 2014 vid 18:28

    kanske va meningen… :-o…..om den e full me gaffa,,!!!
    kan va dags för en ny el beg hel… 🙂
    hoppas annars att du hittar den ,om det är en väl inkörd favorit

  • malibu

    Medlem
    12 augusti, 2014 vid 18:43

    Om den är grön såg jag den vid cykelställen imorse. Hade tänkt ta med och slänga upp ett inlägg här men glömde…

  • mes

    Medlem
    12 augusti, 2014 vid 19:22

    Hehe…trotjänare….den är säkert 10 år gammal och gaffan var på spännena. Har väl använts säkert 70 gånger med mitt patetiska surfsnitt. Funkar finfint. Åker till Lejet i morgon och hoppas att den ligger kvar. Surt att lägga 1000 kr på en ny….finns det någon som funkar lika bra till kite som till vsurf?

    Färgen är svart med lite rött och grått tror jag…har aldrig spanat in den ordentligt….den bara bara funnits där…

  • hbvbg

    Medlem
    12 augusti, 2014 vid 20:32

    Hej,
    såg ikväll en hängsele hänga på skylten vid nedfarten till lilla stranden. Kan vara din?

  • mes

    Medlem
    13 augusti, 2014 vid 20:32

    @hbvbg 726027 wrote:

    Hej,
    såg ikväll en hängsele hänga på skylten vid nedfarten till lilla stranden. Kan vara din?

    Japp. Det var Bettan. Tack för hängningen den som nu gjorde det. Jag insåg dock att Bettan måste in på p-hemmet ändå. Funkade fint i em. med svajig vind men jättefin 5,7-segling.
    🙂

  • duaneloken

    Medlem
    21 augusti, 2014 vid 11:29

    hej! jag glömde en grön pat love sele i lejet i torsdags vid cykelställen. jag blir lite smålycklig om någon vet var den är. Med vänlig hälsning, magnus 0708494769

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömde hängselen i Lejet igår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.