Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömt bräda?

  • Glömt bräda?

    Publicerad av majo på 7 maj, 2007 vid 13:24

    Hittade en bräda idag vid två-tiden i trakterna kring Göteborg. Pga platsbrist kunde jag inte ta med den i min lilla bil så den ligger kvar:frown: Risken är väl att den försvinner nu men jag tror iofs att alla på detta forum är ärliga.

    Så kolla om ni saknar en bräda och försök sedan komma ihåg var ni har varit idag på förmiddagen 😉

    /Martin

    kris svarade 17 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • swe227

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 17:19

    antar att vi snackar om samma bräda, en rödvit RRD twintip. Ja la upp den från vattenbrynet

  • majo

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 17:41

    Japp det var den.
    Visste först inte om jag skulle ta med den eller ej, men den gick inte in i bilen. Hoppas den kommer till rätt ägare.
    /Martin

  • kris

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 17:56

    Det här är inte sant….det är min. Fick onda aningar och dubbelkollade – jag fick aldrig med den hem i söndags! Hade andras utrustning i bilen och sen fick jag hjälp att packa in allt…och någonstans där blev det en miss.

    Å här sitter jag utan bil just nu, och killen kommer hem sent.. Om någon hinner rädda den innan jag kommer ut så nås jag på nollsjunollsju-475179.
    Alzheimers light alltså..

  • andreas-f

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 20:16

    Jag såg brädan ligga där innan jag åkte men då var det fortfarande en bil kvar, trodde den var deras. Hoppas verkligen den kommer tillbaks igen. Risken finns väl att nån som bor där har tagit om hand om den men då får du väl sätta upp lappar med telefonnummer. Det är ju några som bor där som surfar också men jag vet inte om dom hänger på konfen.

  • kris

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 20:33

    Det löste sig, den fanns kvar då jag kom ut i skymningen. Rambo och Tomas var precis på väg att rädda den så det hade säkert löst sig ändå, tack!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glömt bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.