Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing God Jul och Gott Nytt speed-år-tråden

  • surferboy

    Medlem
    23 december, 2011 vid 21:36

    God Jul på er alla goa människor!!!

    Tävlingskalendern är satt så nu är det bara att önska att det blir vind. Nyårsönskning från oss allihop så kanske det blir riktigt bra!?!

    Tävlingskalendern ligger uppdaterad på http://www.vindsurfingforbundet.com.

    Missa inte heller att gå in på SVF’s facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Svenska-Vindsurfing-f%C3%B6rbundet-SVF/136601263119267

  • larsd

    Medlem
    24 december, 2011 vid 11:14

    God Jul & Gott Nytt År!

  • peter-b

    Medlem
    24 december, 2011 vid 12:54

    God Jul och gott nytt.
    Det har varit en riktigt rolig speed höst ute på revet på HP.
    Vill också passa på att tacka för alla goa speed tips.

    Peter B

  • lbj

    Medlem
    24 december, 2011 vid 20:07

    24 luckor i http://ttvkjul.blogspot.com/ är nu öppnade
    God Jul & Gott Nytt År
    Lasse & Tina

  • marcus

    Medlem
    28 december, 2011 vid 10:22

    Gott nytt år på er alla ni sköna människor !
    Håller med Mick om att stämningen o allt runt omkring är minst lika
    viktigt som seglingen o decimalerna ….
    O stort tack till er alla som engagerar er lite extra …bland annnat
    …Jesper, Gustav, BQ, Mattias, LBJ (Sveriges ända helproffs -som inte bara är en fin blandning av
    Ingemar Bergman och Oprah …utan nu börjar få drag av Tranströmer också.. )
    m.fl…..

  • marcus

    Medlem
    28 december, 2011 vid 12:08

    Glömde ju nämna dig Klangen (och det finns fler) som också gör
    ett suveränt jobb …….dessutom är det viktigt för mig at hålla dig på gott humör…
    för jag kommer tjäna pengar på dig …..har gjort vissa vadslagningar om hur mycket
    snabbare du kommer bli under 2012 ….nu när du börjat segla Formula …….
    (kan dock inte berätta om några mer specifika detaljer om de vaden …)

  • klang

    Medlem
    30 december, 2011 vid 09:05
    Marcus;678320 wrote:
    Glömde ju nämna dig Klangen (och det finns fler) som också gör
    ett suveränt jobb …….dessutom är det viktigt för mig at hålla dig på gott humör…
    för jag kommer tjäna pengar på dig …..har gjort vissa vadslagningar om hur mycket
    snabbare du kommer bli under 2012 ….nu när du börjat segla Formula …….
    (kan dock inte berätta om några mer specifika detaljer om de vaden …)

    Hahaha… tack Marcus… känner ingen prestationsångest alls!!! Men det här med formula har nog tagit en “felvändning”, det är ju galet roligt… vi får se hur mycket speed det blir 😉

    Jag kan inte tänka mig något bättre sätt att träna sin stance än att köra formula. Man får verkligen jobba med bålen för att fixera riggen, samtidigt är det lättare för man “hinner känna efter” om man står fel. Har långt kvar (körde lite med Sjöstedt häromdagen…) hoppas på många soliga och blåsiga dagar till oss alla under 2012.

    Krya på dig Marcus, hörde att du smällde i backen rejält igår.

    GOTT NYTT ÅR allihop

  • klang

    Medlem
    30 december, 2011 vid 09:28

    Vill ge resten av funktionärsgänget i Klagshamn ett speciellt tack, det är mycket tid bakom att hålla igång vattnet med alla stenar som skall markeras, samtidigt som man sköter hela “markområdet”, och en massa annat…

    Årets Speed tävling i Klagshamn måste varit en av de största vindsurfing händelsen i Sverige under 2011. Många dagar, helgrillad gris, fett party med disco på kvällen, pubkväll på Cutty sark mm… Arbetsförberedelserna började tidigt 2011 och pågick löpande fram till första tävlingsdagen.

    Sammanfattningsvis vill jag ge ALLA vindsurfing funktionärer i Sverige ett extra stort GOTT NYTT år, hoppas vi får ett bra 2012 med många bra tävlingar (och med vind).

  • marden

    Medlem
    31 december, 2011 vid 16:21

    Ja, har sannerligen varit ett gott speedår för mig iaf …
    Började redan uppe på isen där jag under några veckor i feb mars fullkomligt krossade tidigare pb och körde fortare än jag trodde va möjligt .
    Sen drog vatten säsongen igång redan innan isen gått och fick några oförglömmliga minnen i isrännorna hoppas chansen dyker upp igen…
    För att inte tala sommar och hösten du jag slog mitt eget avg pb inte mindre än 9 gånger
    Och nu lite hård mellandags surf som lök på laxen .

    Så gott nytt år på er alla och framför allt ni som skadat er i år och inte kunnat kört som ni velat .kör rehab nu o kom tillbaks nästa år starkare än innan .

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing God Jul och Gott Nytt speed-år-tråden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.