• Publicerad av katey på 6 januari, 2008 vid 20:34

    Flyger till Oz med Thai-air och tänkte ta golfbag ala stadium som mitt enda baggage.. vad är det för mått på den?? stadium va visst inte så intresserade av att svara på mail och hinner inte springa runt stadium imorn. eftersom att några av er har den så har ni säkert lite siffror till mig 🙂

    /Cathrine

    katey svarade 16 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • sourra

    Medlem
    6 januari, 2008 vid 20:44

    Den rymmer 3 välpackade kites och två brädor som inte är bredare än 40 cm eller längre än 133 cm.

  • katey

    Medlem
    6 januari, 2008 vid 20:49

    Okey, 1 bräda + 1 kite + övrigt kommer passa fint då 🙂

  • sourra

    Medlem
    6 januari, 2008 vid 21:00

    Japp, så länge inte brädan är för lång/bred. Om du har tid/ork så åker du och köper lite rörisolering och lägger runt kanterna på brädan så är du helt safe.

  • katey

    Medlem
    6 januari, 2008 vid 21:05

    naish Haze 129 och den är under 40 bred. så plats får den. smart.. tänkte frigolit men rörisolering blir ju bättre.

  • teda

    Medlem
    6 januari, 2008 vid 21:45

    @Katey 437157 wrote:

    naish Haze 129 och den är under 40 bred. så plats får den. smart.. tänkte frigolit men rörisolering blir ju bättre.

    Själv virade jag in brädan i kiten för nån vecka sedan till Mauritius … Tänkte att då vadderar ju kiten, var bra ända tills den skulle blåsas upp o fenorna gått genom såväl tyg som bladders ..

    Kan passa på att ge lite cred till Kite2Fly på mauritis, jäkla chyst kille som lagade grejerna åt mig…

  • sourra

    Medlem
    6 januari, 2008 vid 22:01

    Ehh… Skruva loss fenor, pads och handtag så tar utrustnignen mindre plats och håller bättre.

  • metallifredd

    Medlem
    7 januari, 2008 vid 15:38

    @TedA 437166 wrote:

    Själv virade jag in brädan i kiten för nån vecka sedan till Mauritius … Tänkte att då vadderar ju kiten, var bra ända tills den skulle blåsas upp o fenorna gått genom såväl tyg som bladders ..

    Kan passa på att ge lite cred till Kite2Fly på mauritis, jäkla chyst kille som lagade grejerna åt mig…

    vilken härlig ide!

    lite osis bara…

  • eddie

    Medlem
    7 januari, 2008 vid 18:17

    Inte för att jag skall vara sådan… men det har blivit lite tuffare med fullpackade golfbagar på sistone.
    Jag kommer på min nästa resa att se till att hålla mig kring 20 kg i vanliga väskor, sedan skickar jag in min golfbag halvfull, med brädan och lite annat trams.
    Det verkar ha gått upp för dem att inga golfare packar sina travelbags proppfulla.

  • tim-eriksson

    Medlem
    7 januari, 2008 vid 18:21

    Vad är det för fel med snowboardbag… Hör aldrig någon som kör med det. 150 kr enkelresa med sas om man betalar. Vilket jag inte har gjort senaste 2 gångerna.

  • katey

    Medlem
    7 januari, 2008 vid 19:49

    försöker minimera antalet väskor eftersom att jag sen ska släpa runt på det..
    får se om thai-air godkänner måtten annars får det bli boardbag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.