• Golfresbag

    Publicerad av hattfan på 6 november, 2010 vid 09:34

    Jag ska åka iväg till jul med ett bolag som har gratis golfbagage upp till 15 kg, problämet är ju att jag inte har någon.
    Så, är det någon som har en beg eller bara en billig golfkajtbag så sälj skiten till mig.

    above_the_law svarade 13 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • tobbelindholm

    Medlem
    6 november, 2010 vid 09:36

    dom har skitfina på Dormy för 5-6 hundra helt nya med hjul och vadd som du får ner allt och mycket till i! bara ett tips.

  • above_the_law

    Medlem
    6 november, 2010 vid 09:37

    Har tyvärr inte någon hel golfkitebag, MEN vilket flygbolag är det som har den regeln nu?:-)

  • hattfan

    Medlem
    6 november, 2010 vid 10:28

    Bra tips! Det måste kollas upp!

    Etihad Airways, de hade iaf den regeln när min syster åkte dit för ett år sedan.

  • tobbelindholm

    Medlem
    6 november, 2010 vid 15:56
  • sourra

    Medlem
    6 november, 2010 vid 18:19

    Tänk på att det förekommer att bolagen tjurar om man inte har golfprylar i väskan Olla…

  • jezaja

    Medlem
    6 november, 2010 vid 20:28

    Jag har en som är till salu, en Naish från 2005 som är använd på fyra resor med hjul och bärhandtag. Har fått med mig två brädor, tre kites och två bommar samt våtdräkter. Den är i gott skick, kan skicka bilder om det är intressant.

    500:- rimligt?

  • henkish

    Medlem
    8 november, 2010 vid 16:12

    Vem e det som varit tjurig och vad har det inneburit?

    Råkade själv ut för det i Sverige-rest runt halva jorden med grejer, Golfkitebagen var smockfull, vägde nog 30-40 kg. De sa inte ett ljud förrens jag kom till Sweden, då påstod de att de hade en maxgräns på vikt..det hände på sista inrikesflyget, fick man ställa sig o packa om så alla blidde nöjda…

  • pontusande

    Medlem
    8 november, 2010 vid 17:37

    Man ska akta sig för att överskrida 32 kg. Mer än så får inte personalen som bär väskorna hantera enligt någon EU-regel…

  • svinet

    Medlem
    9 november, 2010 vid 12:41

    Ola: Jag har en beg prolimit om du är intresserad!? Skicka PM om du är intresserad

  • larssa

    Medlem
    9 november, 2010 vid 17:40

    Vi fick pynta 80Euro enkel resa från Göteborg/Landvetter för att vi inte hade golfgejor i väskorna. Hemresan från Zanzibar slapp vi.

  • above_the_law

    Medlem
    9 november, 2010 vid 20:33
    Larssa;638946 wrote:
    Vi fick pynta 80Euro enkel resa från Göteborg/Landvetter för att vi inte hade golfgejor i väskorna. Hemresan från Zanzibar slapp vi.

    Och var ligger logiken i det… Fiiiii fn vad världen är rutten ibland:-(

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.