Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Good damn it- lejet levererade

  • nic

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 15:45
    rusiak wrote:
    What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.

    //alex

    Jorå, mat sitter å smyghåller på några kort i skjortärmen som vanligt 🙂

    nic

  • rusiak

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 15:53

    Jasså, där ser man! Man vet aldrig var man har dessa fransmän 😉

    Såg ut som om du hade de trevlig med Instinct’en! Kommer du ner i mon oxå?! Danskarna lovar ju inget vidare, men enl. SMHI kan de ju bli bra. Danskarna hade väl ganska fel i dagens prognos oxå.

  • stebe

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 16:33
    rusiak wrote:
    What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.

    //alex

    Lätt min roligaste session i år 🙂

  • snygging

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 16:46
    stebe wrote:
    rusiak wrote:
    What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.

    //alex

    Lätt min roligaste session i år 🙂
    Ja det var inte dumt synd att man var tvungen att dra jag var redo att pumpa upp min stooora fuel, torkelstorp var inte så dumt i heller igår den stunden det blåste :), var inte du i torkelstorp igår stebe? Men det är klart vad är en stund på havet mot carola i melodifestivalen ikväll ooohhhhhh!!!!

  • stebe

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 17:01
    snygging wrote:
    stebe wrote:
    rusiak wrote:
    What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.

    //alex

    Lätt min roligaste session i år 🙂
    Ja det var inte dumt synd att man var tvungen att dra jag var redo att pumpa upp min stooora fuel, torkelstorp var inte så dumt i heller igår den stunden det blåste :), var inte du i torkelstorp igår stebe? Men det är klart vad är en stund på havet mot carola i melodifestivalen ikväll ooohhhhhh!!!!

    Jo visst, synd bara att vinden la sig så fort jag visade mig.. men inget kan ju vara i EEEEEEVIGHEET!!!

  • snygging

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 17:10
    stebe wrote:
    snygging wrote:
    stebe wrote:
    rusiak wrote:
    What to say, gött me fint i läjet i dag 🙂 Inga bildbevis…men de e sant.

    //alex

    Lätt min roligaste session i år 🙂
    Ja det var inte dumt synd att man var tvungen att dra jag var redo att pumpa upp min stooora fuel, torkelstorp var inte så dumt i heller igår den stunden det blåste :), var inte du i torkelstorp igår stebe? Men det är klart vad är en stund på havet mot carola i melodifestivalen ikväll ooohhhhhh!!!!

    Jo visst, synd bara att vinden la sig så fort jag visade mig.. men inget kan ju vara i EEEEEEVIGHEET!!!

    Men det roliga är inte över ikväll får jag även roa mig på denna sida efter en utmatningsreva i duken på min 9a, mycket strange!

    http://www.kitefix.com/support.asp?lg=en&sct=rep

  • snygging

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 17:13
    rusiak wrote:
    Jasså, där ser man! Man vet aldrig var man har dessa fransmän 😉

    Såg ut som om du hade de trevlig med Instinct’en! Kommer du ner i mon oxå?! Danskarna lovar ju inget vidare, men enl. SMHI kan de ju bli bra. Danskarna hade väl ganska fel i dagens prognos oxå.

    beroende på prognos och så så drar jag mig ut imorgon eftermiddag

  • stebe

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 17:17

    Mkt konstigt att en fuel går sönder bara sådär. Jag tror det är sabotage, ornitologer, windsurfare, bowåkare, strandflanerare och annat löst folk kan ligga bakom..

  • snygging

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 17:20
    stebe wrote:
    Mkt konstigt att en fuel går sönder bara sådär. Jag tror det är sabotage, ornitologer, windsurfare, bowåkare, strandflanerare och annat löst folk kan ligga bakom..
    eller Alex eftersom han inte kan höjda!!! 🙁
  • rusiak

    Medlem
    20 maj, 2006 vid 17:30

    JAG HAR INTE GJORT NÅGOT. Jag lovar..vet inte ngt.

    Jag har inte har kite-seglat så länge, min mamma vill inte att jag är i vattnet för länge- vad betyder “höjda”, är det när man gör stora hopp/skutt motvind?

    Ahh, nu öppnas första ölen, ska bli gööött.

    ps fick använda min kniv för första gången idag 🙂 Funka fint, särskilt i tunnare, gula material ds

  • nic

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 09:23
    rusiak wrote:
    Jasså, där ser man! Man vet aldrig var man har dessa fransmän 😉

    Såg ut som om du hade de trevlig med Instinct’en! Kommer du ner i mon oxå?! Danskarna lovar ju inget vidare, men enl. SMHI kan de ju bli bra. Danskarna hade väl ganska fel i dagens prognos oxå.

    Det hade dom inte men de ändrade den, så på morgonen såg den lite annorlunda ut än kvällen innan.

    Blev fem timmar igår, få se nu… jo, jag klarar nog lite till 🙂 Siktar på en tur ner senare, bara kroppen hämtar sig lite.

    nic

  • mat

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 09:27

    Lejet eller Viken vid 18… Vem?

    /Mat

  • mat

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 10:12

    kolla ditt mail Stefan! 😉

    /Mat

  • svinet

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 19:50
    rusiak wrote:
    JAG HAR INTE GJORT NÅGOT. Jag lovar..vet inte ngt.

    Jag har inte har kite-seglat så länge, min mamma vill inte att jag är i vattnet för länge- vad betyder “höjda”, är det när man gör stora hopp/skutt motvind?

    Ahh, nu öppnas första ölen, ska bli gööött.

    ps fick använda min kniv för första gången idag 🙂 Funka fint, särskilt i tunnare, gula material ds

    öhhhh fyfan 3 dagar fest och lika mycket bakfylla var det enda jag fick och massor av skånska luder

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Good damn it- lejet levererade

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.